Vraag

Inlog probleem

  • 7 april 2020
  • 5 reacties
  • 162 Bekeken

Beste, ik geraak niet ingelogd met mijn mail zowel niet met mijn smartphone en ook niet op de laptop.... 

Groetjes Kim 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Kim, het supportteam neemt het over. Zij gaan vandaag contact met je opnemen om de problemen op te lossen. 

Groet,

Ebbe

We doen alles wat hierboven staat maar het komt niet goed, weet niet aan wat het kan liggen..... 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Kim,

Kun je in de accountinstellingen eens controleren of je de juiste serverinstellingen hebt gebruikt?

  • IMAP-server: mail.mijnwebwinkel.nl
    Poort: 143 (SSL: 993)
     
  • SMTP-server: mail.mijnwebwinkel.nl
    Poort: 465
    Beveiligingstype: SSL
    Aanmelden vereist: Ja
    Authenticatie: Normaal wachtwoord

Wat mij betreft mag je ook screenshots maken van de accountinstellingen en deze met mij delen. 

Ik krijg melding ; kan geen verbinding maken met de server.... 

 

Groetjes Kim 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Kim,

Wat is het probleem? Krijg je een foutmelding? Of weet je het wachtwoord niet meer? 

Groet,
Ebbe

Reageer