Vorige week kreeg ik al een bestelling zonder bericht in de mail en nu weer. Wel kreeg ik de mail met ‘betaalstatus gewijzigd’. De mail is voor mij leidend in het verwerken van bestellingen. Ik vind het dus heel vervelend dat ik deze berichten nu dus soms niet ontvang. Hebben meer mensen dit? En kunnen jullie (@mijnwebwinkel) checken waar dit aan ligt?
Ik heb even bij je beheeromgeving gespiekt, maar daar staan de instellingen goed. Het kan zijn dat je filters hebt ingesteld in mailbox die deze mailtjes ergens anders naar sturen. Ook kan het bijvoorbeeld zijn dat je mailbox vol zit. Dit kun je controleren door via de webmail in te loggen. Linksonder staat dan het percentage voor hoe vol je mailbox zit.
Om het verder te testen zou je (tijdelijk) een ander mailadres kunnen instellen om te kijken of je daar wel goed de ordernotificaties op ontvangt. Om dit proces te versnellen kun je dan gelijk een test-order plaatsen om te kijken of het goed aankomt.
Je kunt ook contact met ons opnemen via support@mijnwebwinkel.nl, dan kijken we samen even verder!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.