Na het bevestigen van de bestelling wordt er een mail gestuurd naar de winkelier…
Maar de besteller krijgt geen email , maar staat nochtans op scherm dat er een mail is verstuurd…
Wie heeft hier een oplossing voor….
Thanks
Na het bevestigen van de bestelling wordt er een mail gestuurd naar de winkelier…
Maar de besteller krijgt geen email , maar staat nochtans op scherm dat er een mail is verstuurd…
Wie heeft hier een oplossing voor….
Thanks
Na het bevestigen van de bestelling wordt er een mail gestuurd naar de winkelier…
Maar de besteller krijgt geen email , maar staat nochtans op scherm dat er een mail is verstuurd…
Wie heeft hier een oplossing voor….
Thanks
Komt wel eens voor dat het een foutief email is. Dat zou je samen met de klant kunnen controleren
Wat
In de testomgeving had ik steeds mijn emailadres ingevuld (zelfde als van de webshop)
Blijkbaar kwam dan de email niet toe...Wanneer ik het naar mijn gmail account stuurde
lukte het wel ??? eigenaardig ???
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.