Vraag

berichten contactformulier ontvangen in Outlook

  • 1 April 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

Sinds kort ontvangen we in Outlook geen berichten meer die via het contactformulier van de website zijn verzonden. Weet iemand waar ik kan instellen dat we deze berichten wel weer in Outlook ontvangen?

De berichten staan nog wel op het platform en in de webmail. De webmail was vrij vol. Alle berichten zijn inmiddels verwijderd. 

Bij instellingen/winkelgegevens/notificaties zie ik geen optie voor het contactformulier staan. Ook in de webmail niet. 

We ontvangen nog wel gewoon andere mails die niet via het contactformulier zijn verzonden. 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik ontvang ze wel gewoon. Had al gekeken hoe ik dat ingesteld had maar krijg het niet gevonden.

Reputatie 5
Badge +6

@CreaPost.nl Als je dit nog steeds ervaart, zou je dan een screenshot van de instellingen willen mailen naar support@mijnwebwinkel.nl? Dan kijken we even met je mee.

Reageer