Hallo. Ik vroeg me af of jullie een mogelijkheid hebben om te zien welke bezoekers de nieuwsbrief hebben geopend. Gr. Gerda.
Beste antwoord door Nanaas
Bekijk origineelHallo. Ik vroeg me af of jullie een mogelijkheid hebben om te zien welke bezoekers de nieuwsbrief hebben geopend. Gr. Gerda.
Beste antwoord door Nanaas
Bekijk origineelHi Gerda,
Vanuit onze nieuwsbrief module niet. Die is vrij basic. Uitgebreide pakketten - waar je wel voor moet betalen - bieden deze opties wel. Je kunt hierbij denken aan MailChimp.
Hoi Ebbe.
Er zijn ook gratis pakketten voor dit doel te vinden op internet. Maar ik hou het graag eigen huis’ en hoopte dat er zoiets was via mww. Misschien iets voor de toekomst? ;-)
Dat snap ik helemaal. Ik verwacht niet dat wij zelf een nieuwsbrieffunctie gaan bouwen. Ik denk dat we dan eerder een integratie met een nieuwsbriefdienst bouwen. Dat is mijn gevoel en verre van zeker.
Hi Gerda,
Vanuit onze nieuwsbrief module niet. Die is vrij basic. Uitgebreide pakketten - waar je wel voor moet betalen - bieden deze opties wel. Je kunt hierbij denken aan MailChimp.
Ik werk ook met MailChimp, maar betaal hier (nog) niet voor. Daar kun je wel precies zien hoeveel mensen je e-mail openen, welk tijdstip het populairst is etc.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.