Wie heeft nog tips en/of op of aanmerkingen over onze webshop?

• 7 July 2020
  • 9 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

We zijn nu eindelijk online na behoorlijk wat avondjes fotos knippen en plakken en alle andere kleine dingen die toch stiekem veel tijd kosten. Onze opzet was om een vrij cleane webshop te maken .

www.maanvisshop.nl

Graag lezen we op of aanmerkingen maar natuurlijk ook positieve reacties :yum: .

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb bij webshopchecker zelf gegevens aangevuld en de site bij de kvk toegevoegd, hier krijg ik ook nog een extra punt voor maar dat duurt een paar weken. Kvk moet dat eerst verwerken. Vind wel als een webshop in het buitenland gehost wordt vanwege veiligheid dat dat dan toch ook mag meetellen. Maar weer wat geleerd ik had webshopchecker nog niet ontdekt :) bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +11

@ebbe hosting van de shops hebben jullie dat in eigen beheer of is de hosting extern

Reputatie 7
Badge +16

@ebbe hosting van de shops hebben jullie dat in eigen beheer of is de hosting extern

Wij hebben geen eigen serverruimte om kantoor staan. Die wordt ergens anders gehost. Op die server staan alle domeinen die wij beheren. Dus ja, domeinen hebben wij in eigen beheer, maar de server wordt bij een hosting partij gehost. Snap je het nog 😉

Er zijn ook shops die hun domein in eigen beheer houden (Via een hostingpartij). Die domeinen hebben wij vanzelfsprekend niet in ons beheer. 

Reputatie 7
Badge +11

Wij hebben geen eigen serverruimte om kantoor staan. Die wordt ergens anders gehost. Op die server staan alle domeinen die wij beheren. Dus ja, domeinen hebben wij in eigen beheer, maar de server wordt bij een hosting partij gehost. Snap je het nog 😉

Er zijn ook shops die hun domein in eigen beheer houden (Via een hostingpartij). Die domeinen hebben wij vanzelfsprekend niet in ons beheer. 

Ja ik volg hem nog. Is dit dan Nederlandse hosting? Zou je bij hosting in eigen beheer de laadsnelheid kunnen verhogen(upgraden) door een noem maar een super pakket af te nemen? bij een hosting aanbieder. Weet jij bij welke hosting partij we nu op de server staan. 

Reputatie 7
Badge +16

Het ziet er top uit Michel! Netjes en overzichtelijk, goed bezig :muscle: Om het - voor de vindbaarheid - nog beter te maken, kun je op elke pagina tekst plaatsen. Op bijvoorbeeld deze pagina mis ik nog tekst. Hier kun je nog wat aandacht aan besteden. Deze video kan je daarbij helpen → https://community.mijnwebwinkel.nl/marketing-31/seo-reeks-2-je-zoekwoordstrategie-bepalen-47

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

Slim en leuk dat je dit via het community forum vraagt. Je shop ziet er overigens goed uit.:relaxed:
Ik heb je webshop even ge-checked met Webshopchecker.nl. Daar scoor je nog wat aan de lage kant. (een 3) :slight_frown: Dus de tip is om daar misschien nog wat aandacht aan te besteden, maar dat staat natuurlijk los van de content. 

Reputatie 7
Badge +8

Dankje voor de reactie. Ik heb net webshopchecker zelf gedaan en ik zie dat hij niet alles goed registreerd. De onderste 4 punten, telefoonnummer, kvk , geen nl host en achteraf betalen zouden groen moeten zijn. Host gaat via mww we hebben klarna via mollie gekoppeld en telefoon en kvk staan in de footer. Vreemd wordt weer een beetje puzzelen.

Reputatie 3
Badge +1

Zie dat je inmiddels al twee punten omhoog bent gekrabbeld.:slight_smile: Zelf zit ik inmiddels met mijn shop op 7 punten. Een groen vinkje bij "Webwinkel wordt niet in Nederland gehost” krijg ik ook niet voor elkaar. Dit geld overigens voor alle shops die gehost worden door Mijnwebwinkel. Ik heb hierover contact gehad met webshopchecker.nl en dit te maken dat ze bij Mijnwebwinkel een tool genaamd CloudFlare gebruikt die de site beschermt tegen DDOS aanvallen. Deze service werkt vanuit het buitenland dus dat zou dat de reden zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

Wij maken inderdaad gebruik van Cloudflare, dan is dan ook de reden waarom die site aangeeft dat je webwinkel niet in Nederland wordt gehost. 

Reageer