Wat vinden jullie van mijn webwinkel?

• 4 April 2020
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,

Ik ben een online hobbywinkel gestart en ik vraag mij af of mijn webwinkel uitnodigend is. Willen jullie mij feedback geven? Ook m.b.t. meer klanten genereren? Het aantal bezoekers is goed, nu nog verkopen. Ik hoor het graag. Alle tips zijn welkom. https://www.rm-style.nl

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Renate,

Je bent al lekker bezig! Goed dat je weet dat het aantal bezoekers al goed is. Weet je toevallig ook of er bepaalde pagina's zijn waar klanten afhaken? 

Wat je denk ik meer mag doen is laten zien op je homepagina wat je aanbiedt. Nu worden er eerst illustraties met informatie getoond. Je moet dus altijd klikken om te zien wat voor producten je hebt. Je kunt kijken of je meteen wat meer producten of sfeerfoto's van jouw producten kunt tonen op de homepagina.

Reputatie 1
Badge +1

Hi Renate,

Je bent al lekker bezig! Goed dat je weet dat het aantal bezoekers al goed is. Weet je toevallig ook of er bepaalde pagina's zijn waar klanten afhaken? 

Wat je denk ik meer mag doen is laten zien op je homepagina wat je aanbiedt. Nu worden er eerst illustraties met informatie getoond. Je moet dus altijd klikken om te zien wat voor producten je hebt. Je kunt kijken of je meteen wat meer producten of sfeerfoto's van jouw producten kunt tonen op de homepagina.

Hi Ebbe,

Dankjewel voor je feedback. Zou je nogmaals kunnen kijken? Ik heb het e.e.a. aangepast.

De meeste bezoekrs haken inderdaad af vanaf de Homepage. Hopelijk nu niet meer.

Groetjes Renate

Reputatie 7
Badge +16

Hee lekker bezig Renate! Ik zou dit nu een tijdje zo laten en kijken wat het effect is. Wellicht dat je later nog wat tekst kan toevoegen op de homepagina, dat is goed voor je seo. Als je een wijziging hebt doorgevoerd, laat het dan zeker een maand zo staan, daarna kun je wel een conclusie trekken of het heeft geholpen of niet. 

Reputatie 1
Badge +1

Hee lekker bezig Renate! Ik zou dit nu een tijdje zo laten en kijken wat het effect is. Wellicht dat je later nog wat tekst kan toevoegen op de homepagina, dat is goed voor je seo. Als je een wijziging hebt doorgevoerd, laat het dan zeker een maand zo staan, daarna kun je wel een conclusie trekken of het heeft geholpen of niet. 

Super! Dankjewel :) 

Ik laat het nu een maand staan , ik ben benieuwd! Zou toch fijn zijn als het goed gaat lopen.

Hoi Renate, 

Ik heb hetzelfde probleem hoor… wel genoeg bezoekers alleen nog te weinig klanten :-(
Toevallig ook laatst de slide-show met producten toegevoegd, hopelijk gaat dit helpen om meer klanten te krijgen. 

Je webshop ziet er lekker fris uit, mooie foto’s ook! (hoe krijg je die zo mooi ik struggle daar nog wel wat mee). Ik zou bij het kopje home&deco de pagina ‘merry X-mas’ verbergen. Ik denk niet dat mensen nu na de kerstperiode en het mooie weer nog kerstdingen gaan haken, soms geeft zo’n pagina de indruk dat de site niet echt bijgewerkt wordt. 

Liefs, 
BaBeTTe
BBTT design

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Babette,

Dank voor je bericht en de tip! Ik maak veel gebruik van photoshop. De producten op een witte of zwarte achtergrond plaatsen en de achtergrond vervolgens weghalen in photoshop.

Groetjes Renate 

RM-Style 

Reageer