Wat vinden jullie van mijn webshop?

• 30 March 2020
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Hi allemaal,

Ik ben nu 4 maandjes online en ben erg benieuwd wat jullie, mede mijnwebwinkeliers, van mijn webwinkel vinden! Ik verkoop verschillende producten voor konijnen/knaagdieren.
Mochten jullie tips hebben, hoor ik deze natuurlijk graag!

Groet, Melanie www.hoppybunniesstore.com

6 reacties

Hoi Melanie,

Wat een gezellige webshop heb je!! Nooit geweten dat er echte verwen producten voor konijnen bestonden. Leuk!! Helaas heb ik zelf geen konijn, anders zou ik wel weten waar ik de dingen moest kopen om het leven van een konijn leuker te maken…

Liefs, BaBeTTe
BBTT design 

Wat een schattige pagina!! Heel leuk! Heb hem doorgestuurd naar mijn konijnen-liefhebbende vriendinnen ;-) ze zullen vast wat bestellen!

Wat leuk om te horen, dankjewel!! :blush:

Reputatie 7
Badge +16

Dat is nooit een probleem Melanie:v:

Hi Melanie,

Ik heb zelf twee konijnen, dus ik vind het helemaal mooi:rabbit: Je bent al erg goed bezig, ik mis op een aantal pagina's alleen wat teksten. Ik zou hier nog even aandacht aan besteden. Zorg dat je op elke pagina teksten hebt staan van minimaal 150 woorden. Voor tips kun je de volgende twee video's bekijken:

Enne, ik ga nog even naar je foto's kijken, daar krijg je nog bericht over:thumbsup:

Hi Ebbe,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om mij wat tips te geven, hier ga ik zeker mee aan de slag! ;)

Groet, Melanie 

Reputatie 1

Wat een schattige pagina!! Heel leuk! Heb hem doorgestuurd naar mijn konijnen-liefhebbende vriendinnen ;-) ze zullen vast wat bestellen!

Reputatie 7
Badge +16

Hi Melanie,

Ik heb zelf twee konijnen, dus ik vind het helemaal mooi:rabbit: Je bent al erg goed bezig, ik mis op een aantal pagina's alleen wat teksten. Ik zou hier nog even aandacht aan besteden. Zorg dat je op elke pagina teksten hebt staan van minimaal 150 woorden. Voor tips kun je de volgende twee video's bekijken:

Enne, ik ga nog even naar je foto's kijken, daar krijg je nog bericht over:thumbsup:

Reageer