Wat vinden jullie van mijn webshop ?

Reputatie 1
Badge +1

Ik maak industriële lampen en heb van elke artikel maar 1 exemplaar, wat vinden jullie van mijn opzet van mijn winkel ?

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/industriele-thuis-verlichting/

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hey Marcel,

Goed bezig hoor! Gave producten maak je. In beide zij kolommen heb je best veel informatie staan. Dit leidt wat af. Door de zij kolommen heb je in het middelste gedeelte ook minder ruimte om jouw producten + teksten te tonen. Mijn advies is om eens te kijken of je 1 zij kolom kunt verwijderen en de informatie verwerken in bijvoorbeeld de footer  

Succes en mocht je hierover vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Ebbe,

Bedankt voor je reactie, ik ben vandaag aan de slag gegaan, heb de rechter kolom verwijderd en een aantal zaken verplaats of verwijderd.

Geeft nu inderdaad een wat rustiger beeld.

Reputatie 7
Badge +16

Goed bezig Marcel :muscle: Nu kom ik gelijk met een volgend punt en dat is SEO. Misschien niet het leukste punt, maar wel belangrijk om meer bezoekers naar je shop toe te trekken. Hiervoor is het belangrijk om -het liefst op elke pagina- teksten te plaatsen. Wij hebben twee instructievideo's hierover gemaakt die wel interessant zijn. 

Succes en je weet ons te vinden :thumbsup:

Reputatie 1

Hoi Marcel! Ik heb ook even gespiekt, wat gaaf allemaal!

Ik zou meer jouw producten uitlichten middels bijv. een bewegende banner (heb ik ook op mijn website) en de foto van jouw werkplaats in een aparte pagina doen waarin je wat over jezelf verteld. Nu komt het voor mij over als een hobby pagina terwijl je juist graag jouw producten wilt verkopen :-)!

Mooie dingen en leuk gedaan verder!

mijn website is www.de-tandenfee.nl (heel roze t.o.v. van jouw stoere pagina haha)

Gr Daisy

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Daisy,

Bedankt voor je reactie, dat met een bewegen banner ga ik ook eens proberen, ff kijken hoe dat moet.

groetjes,

Marcel

Reputatie 7
Badge +16

Als je er niet uitkomt, kun je deze video checken: https://community.mijnwebwinkel.nl/vormgeving-en-indeling-6/een-schitterende-slideshow-maak-je-zo-26

Reputatie 1
Badge +1

Hallo allemaal,

Ik ben een online hobbywinkel en ik vraag mij af of mijn webwinkel uitnodigend is. Willen jullie mij feedback geven? Ik hoor het graag. Alle tips zijn welkom. https://www.rm-style.nl

Groetjes Renate

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Renate,

Hoe heb je die bewegende banner gemaakt ? ziet er leuk uit.

Marcel

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Renate,

Hoe heb je die bewegende banner gemaakt ? ziet er leuk uit.

Marcel

Hallo Marcel,

Ik heb er een slideshow op geplaatst. Bij instellingen kun je een type slideshow kiezen. Als je kiest voor geselecteerde producten, kun je deze toevoegen .

Groetjes Renate

Hoi Marcel, 

Allereerst wat een gave producten maak je!! 

Ik zou de achtergrond van je pagina (dat traanplaat?) vervangen door een rustige kleur wat aansluit bij je pagina. De achtergrond is nu erg druk en waardoor mijn aandacht meer op de achtergrond dan op de producten die je maakt. Wanneer je de achtergrond rustiger maakt, komen de artikelen nog mooier/beter tot hun recht. 

Misschien een leuke toevoegign, om te vertellen hoe je op het idee bent gekomen om zulke lampen te gaan maken, en plaats hierbij wat foto’s van je werkplaats enz. 

Reputatie 1
Badge +1

Hallo BBTT,

Bedankt voor je reactie, dat traanplaat vond juist wel een industrieel tintje er aan geven, misschien dat ik het wat waziger ga maken, het idee en foto  werkplaats stond al op de site bij “Over I.T.V.

groetjes,

Marcel

Hallo BBTT,

Bedankt voor je reactie, dat traanplaat vond juist wel een industrieel tintje er aan geven, misschien dat ik het wat waziger ga maken, het idee en foto  werkplaats stond al op de site bij “Over I.T.V.

groetjes,

Marcel

Hej Marcel,

Helemaal gemist… gaaf om het proces te zien!!

Reputatie 1
Badge +1

Hallo BaBeTTe,

Ik mijn webshop aangepast, wil je nog eens kijken ??

hoor van je.

groetjes,

Marcel

Reageer