Hallo,
Weet 1 van jullie hoe ik mijn naam in de header weg krijg? Ik wil graag dat mijn afbeelding van hallo herfst helemaal bovenaan begint. Nu staat daar mijn naam en dat wil ik niet. Ik kan het niet vinden...kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!

Hallo,
Weet 1 van jullie hoe ik mijn naam in de header weg krijg? Ik wil graag dat mijn afbeelding van hallo herfst helemaal bovenaan begint. Nu staat daar mijn naam en dat wil ik niet. Ik kan het niet vinden...kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Hoi,
Ik denk dat als het volgende doet dat je de naam boven je afbeelding weghaalt.
instellingen → template instellingen -→ header
vervolgens logo verwijderen
Hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes,
Priscilla
Bedankt voor je reactie Priscilla,
Ik heb daar geen logo geupload. Dit is een standaard tekst en is niet mijn logo.
Ik heb het voor nu even opgelost door een kleine afbeelding te maken van 40px in de achtergrondkleur van de webshop en die toegevoegd als headerafbeelding. Aleen is het nog niet opgelost als ik het op desktopversie bekijk.
Maar er zou toch een andere oplossing moeten zijn?
Sorry dan zou ik het niet durven zeggen.
Ik durf het nu ook niet te testen wat het bij mij doet als ik het verwijderen. Heb de afbeelding niet staan op de computer waar ik nu mee werk.
Ik wil als je er vanavond nog niet uit bent nog wel even meedenken en proberen.
Groetjes,
Priscilla
De naam van je shop moet alleen zichtbaar zijn als je geen headerachtergrond of logo (in de header) hebt toegevoegd. Dat is bij jou wel het geval, dus ik hoop dat het probleem is opgelost. Anders lijkt het op een bug.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.