Vraag

naam in header weg

• 20 September 2022
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo,

Weet 1 van jullie hoe ik mijn naam in de header weg krijg? Ik wil graag dat mijn afbeelding van hallo herfst helemaal bovenaan begint. Nu staat daar mijn naam en dat wil ik niet. Ik kan het niet vinden...kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt!

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Badge

Hoi, 

Ik denk dat als het volgende doet dat je de naam boven je afbeelding weghaalt.  

instellingen → template instellingen -→ header 

vervolgens logo verwijderen 

Hoop dat je hier wat aan hebt 

groetjes, 
Priscilla 

Reputatie 2
Badge +3

Bedankt voor je reactie Priscilla,

Ik heb daar geen logo geupload. Dit is een standaard tekst en is niet mijn logo.

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb het voor nu even opgelost door een kleine afbeelding te maken van 40px in de achtergrondkleur van de webshop en die toegevoegd als headerafbeelding. Aleen is het nog niet opgelost als ik het op desktopversie bekijk.

Maar er zou toch een andere oplossing moeten zijn? @Ebbe  enig idee? 

Badge

Sorry dan zou ik het niet durven zeggen. 

Ik durf het nu ook niet te testen wat het bij mij doet als ik het verwijderen. Heb de afbeelding niet staan op de computer waar ik nu mee werk. 

Ik wil als je er vanavond nog niet uit bent nog wel even meedenken en proberen. 

Groetjes, 
Priscilla 

Reputatie 7
Badge +16

@Bij de Toesebol Speelt dit nog? Als ik je shop bekijk zie ik de naam van je shop niet meer staan. Of komt dat door je workaround?

De naam van je shop moet alleen zichtbaar zijn als je geen headerachtergrond of logo (in de header) hebt toegevoegd. Dat is bij jou wel het geval, dus ik hoop dat het probleem is opgelost. Anders lijkt het op een bug. 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Ebbe ,

Klopt, ik heb inmiddels een header gemaakt en die geplaatst. 

Mijn bedoeling was eerst geen header te doen maar ik wou mijn naam daar ook niet hebben staan, maar dat is dus niet mogelijk? 

Groetjes,

Nienke