Marktplaats ADS

• 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 30 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Zijn er mensen die veel adverteren op Marktplaats ? Ik ben al maanden bezig om mijn clickratio van Marktplaats naar mijn site om hoog te brengen. Klik hier voor dit buitenkansje van Fonq dacht ik een hele goeie aan te hebben. Ik had eerst klik hier om te bestellen. Maar de resultaten vallen enorm tegen. Hier iemand een idee wat je er eventueel ook neer zou kunnen zetten of hier onderzoek naar gedaan ? 

Met vriendelijke groeten Robert,                                                   https://www.powerfulproducts.nl/

2 reacties

Dag Robert! Ik heb zelf 1 advertentie op admarkt momenteel op 0,06 cent per klik daarmee sta ik meestal rond pagina 3. Dit levert rond de 1000 kliks per maand op naar mijn website en kost zo rond de 160 euro per maand. Ik heb ook een tijdje Google ads geprobeerd maar das liep nog veel meer uit de klauwen ;) Voorlopig bevalt admarkt mij uitstekend en ook op 2ehands.be zit ik op admarkt maar dan met 0,03 cent per klik

Met vriendelijke groet,
Louw Haaima

Reputatie 2
Badge +1

@powerfulproducts.nl dit kan je doen als je de feed inlaad via Channable. Dan kan je alle variabelen aanpassen, zoals de tekst waar klanten op moeten klikken om naar de website te gaan. Ik had daar de tekst “klik hier en bestel direct via onze webshop” of iets dergelijks staan. Ik ben alleen sinds enkele maanden gestopt met Admarkt. Het leverde te weinig op, vooral sinds men het minimumbedrag per klik voor veel categorieën omhoog heeft gegooid. Ik haal meer rendement via Google, daarom investeer ik liever de euro's in mijn Google campagnes.

Reageer