Vraag

help

• 27 February 2021
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

goedendag ik zit op mijn webwinkel met de website www.rose-boutique.nl als u naar contact of nieuwsbrief gaat vind u de tekst FOUT voor site-eigenaar: ongeldige sitesleutel ,,,, hoe kan ik dit verhelpen

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Bij mij werkt je site prima.

Reputatie 5
Badge +6

Ik krijg ook geen foutmeldingen als ik op contact of nieuwsbrief klik.

Reputatie 6
Badge +8

Hier werkt het ook gewoon.

Reputatie 4
Badge +6

Hier geen foutmelding, maar wel enkele opmerkingen:

• Bij “contact” staat de (in mijn optiek) niet zo vriendelijke tekst dat jullie niet bereid zijn om klanten te ontvangen. Ik zou hier volstaan met de tekst “géén bezoekadres”
  • Algemene voorwaarden zijn zeer summier. Je kan via Webwinkelkeur correcte Algemene Voorwaarden genereren, of je zoekt even via Google naar een andere website waar je correcte Algemene Voorwaarden kunt genereren.
  • Retourvoorwaarden zijn juridisch niet correct. Je vermeld dat klanten binnen 7 dagen mogen retourneren. Juridisch is dit niet correct, consumenten hebben 14 dagen zichttermijn waarbinnen zij een retour moeten aanmelden. Hierna heeft de consument nogmaals 14 dagen termijn om de zending te retourneren. In totaal zou het theoretisch 28 dagen mogen duren alvorens de webwinkel het retour ontvangen heeft.
  • Sale / opruimingsartikelen mogen wettelijk gezien niet uitgesloten worden van retourrecht.
  • Ik zou i.p.v. een outlook-mailadres, bijvoorbeeld een info@rose-boutique.nl mailadres aanmaken en dit op de website vermelden. Komt veel professioneler over.

Wellicht wat ongevraagde feedback, maar dit viel mij in eerste oogopslag op, en zo wellicht ook de toekomstige klanten. Succes met de webshop!

Reageer