Beantwoord

Filter nu ook op onzichtbare extra velden

• 19 November 2020
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Er staat dat er vanaf 19 november : volledig controle over op welke velden gefilterd kan worden én welke er zichtbaar zijn op de product detail pagina.

Kan je dan nu op meer filters tegelijk zoeken of hoe moet ik dit nu zien?

Ik heb bij extra velden , zichtbare velden gemaakt, kan ik dan hierop ook gaan filteren?

Nu heb ik keuzefilters; Maten, hoofdwijdte, kleur, …

Maar bij een product kan je maar 1 keuzefilter toepassen.

icon

Beste antwoord door Ebbe 20 November 2020, 13:02

Goede vraag. Dit geldt voor de extra velden. Je kunt filteren op extra velden die je in de beheeromgeving hebt aangemaakt. Voorheen kon je alleen filteren op de ‘zichtbare’ extra velden. Deze velden zien je klanten bij het product staan als specificaties. Hier kregen we feedback op, klanten wilden dat bezoekers ook kunnen filteren op de onzichtbare velden, dus de velden die de klant niet zien staan. Dit hebben we mogelijk gemaakt. Je kunt nu dus filteren op zowel de zichtbare als onzichtbare velden. Hier lees je hoe je dit instelt → 

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag. Dit geldt voor de extra velden. Je kunt filteren op extra velden die je in de beheeromgeving hebt aangemaakt. Voorheen kon je alleen filteren op de ‘zichtbare’ extra velden. Deze velden zien je klanten bij het product staan als specificaties. Hier kregen we feedback op, klanten wilden dat bezoekers ook kunnen filteren op de onzichtbare velden, dus de velden die de klant niet zien staan. Dit hebben we mogelijk gemaakt. Je kunt nu dus filteren op zowel de zichtbare als onzichtbare velden. Hier lees je hoe je dit instelt → 

Groet,
Ebbe

Reageer