Vraag

feedback snelheid/maten

• 12 February 2021
  • 18 reacties
  • 159 Bekeken

Badge +1

Het lijkt erop dat mijn webshop op sommige devices heel traag inlaad waardoor de "header banner” zich niet laat zien. Zou iemand mee kunnen kijken of dit zo is en misschien weet hoe dit kan. ook de uitlijning vind ik ingewikkeld. hoe ziet dit eruit? en verder wat vinden jullie van deze website?

www.softnaturals.nl

hartelijk dank alvast.  

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij op desktop laadt je webshop wel snel. Waar je op kunt letten is alle afbeeldingen en maximale grootte te geven van 250 kB. Wanneer je bijvoorbeeld banners van 1 MB inlaad op je webshop, zorgen de afbeeldingen ervoor dat je website langzaam laadt. 

Reputatie 7
Badge +11

daar zit nog el wat verbetering in. Ik ben ook bang dat de afbeeldingen allemaal erg groot zijn. Daar is dus nog wel wat winst te behalen 

Wij hebben het ook nog niet optimaal. Maar zijn al wel op de juiste weg 

Reputatie 7
Badge +9

daar zit nog el wat verbetering in. Ik ben ook bang dat de afbeeldingen allemaal erg groot zijn. Daar is dus nog wel wat winst te behalen 

Goede tool dit. Waar kan ik deze vinden @powerfulproducts.nl?

Reputatie 7
Badge +11

Goede tool dit. Waar kan ik deze vinden @powerfulproducts.nl?

@Nanaas    https://gtmetrix.com/

Reputatie 7
Badge +11

@Nanaas  kom jij een beetje goed uit de test ?

Reputatie 7
Badge +8

Ik had een performance van 28%. Ik heb de slideshow veranderd van vervagen naar horizontaal scrollen en ga gelijk naar 50%. En de structure van 73 naar 84. Verder niks aangepast. De hele slideshow weg zal denk ik nog meer verschil maken maar dat wil ik zef niet :grinning: .

We hebben weer iets om in te verdiepen.

Slideshow zonder effect gelijk 57% performance en 86% structure.

Reputatie 7
Badge +11

Wij hebben om deze reden ook de slideshow weg gehaald. Je moet ook niet blindstaren op deze gegevens hoor. Als je niks veranderd en de tool nog een meting laat doen krijg je soms andere waardes. Ik moet zeggen als jij je google search console account koppelt is Ubersuggest van Neil patel ook een hele mooie bruikbare tool. Kun je backlinks zien je goed scorende pagina's keywords. Seo fouten.

Reputatie 7
Badge +8

Ik zal ubersuggest eens proberen. Ik moet zeggen dat ik van klanten nog geen enkele opmerking heb gehad over laadsnelheid maar als er verbeteringen te doen zijn is altijd meegenomen. Ik weert niet of google met rankings hier naar "kijkt"

Reputatie 7
Badge +11

Ze nemen pagespeed zeker wel mee. Maar de invloed is op het moment nog gering. Maar het telt zeker mee. Helaas kunnen wij daar maar voor een klein deel invloed op uit oefenen. Het 90% zit bij MWW en zal nooit de snelste zijn/worden. Anders moet je de seo podcast eens gaan luisteren. ( erg leuk en leerzaam)

https://www.seozwolle.nl/seo-podcast

Reputatie 7
Badge +9

Nee, helemaal niet zelfs. :joy: Ik gebruik zelf Ubersuggest, en daar is mijn pagespeed op desktop juist goed en snel. 

Reputatie 7
Badge +11

Nee, helemaal niet zelfs. :joy: Ik gebruik zelf Ubersuggest, en daar is mijn pagespeed op desktop juist goed en snel. 

@Nanaas is het daar 2/3 op de desktop en op mobiel 7 sec ?

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas is het daar 2/3 op de desktop en op mobiel 7 sec ?

Ja, 2 sec op desktop en 6 seconden op mobiel.

Hoi! Thanks voor alle tips hierboven! 
kunnen jullie mij toevallig helpen met deze melding? Deze lijkt heel veel te drukken op de snelheid, maar ik kom er maar niet achter wat het is. 

Reputatie 7
Badge +11

@Nanaas mobiel laat zeker nog te wensen over. Maar hopelijk ooit heeft mww dat voor elkaar. Maar ja dan zou het gastenboek wel moeten verdwijnen. En daar is niet iedereen het mee eens. Hopelijk duurt het niet zo lang als in het verleden. 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi! Thanks voor alle tips hierboven! 
kunnen jullie mij toevallig helpen met deze melding? Deze lijkt heel veel te drukken op de snelheid, maar ik kom er maar niet achter wat het is. 

De 2de is de slideshow. Maar de eerste kan ik niet achterhalen. Wat als je er op klikt wat krijg je dan ? Het lijkt wel een link met een betaalsysteem. Ik heb toevallig sisow en ik heb dat niet in de lijst staan 

Badge +1

bedankt hier had ik zeker wat aan, ik heb een aantal afbeeldingen aangepast en er een slideshow uitgehaa

ld nu zijn dit de cijfers... beter toch? 

Reputatie 7
Badge +11

bedankt hier had ik zeker wat aan, ik heb een aantal afbeeldingen aangepast en er een slideshow uitgehaa

ld nu zijn dit de cijfers... beter toch? 

Goed bezig!! D is heel netjes 

Reputatie 3
Badge +1

Dank voor de tip @powerfulproducts.nl. Mijn slideshow die laadt nogal traag in. Ik zal eens een kijkje nemen op die website zodat ik de laadsnelheid hopelijk wat kan verbeteren!

Reageer