Beantwoord

Feedback op mijn webshop Zebrapaardje

• 8 March 2021
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, 

Ik zie nu dat de mogelijkheid tot het vragen van feedback hier is. Het is al een tijd geleden dat ik deze kreeg en het blijft spannend om te vragen, maar graag hoor ik jullie opmerkingen/tips!

De website is www.zebrapaardje.nl 

Via SEO word ik goed gevonden, ben benieuwd wat ik aan gebruikerservaringen kan verbeteren. Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!

Groeten,

Ellen

icon

Beste antwoord door Ebbe 12 March 2021, 11:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Met zo'n shop zou ik het niet spannend vinden om feedback te vragen:wink:  Mooi gedaan! 

Wat je eventueel kunt doen is de '’afbeeldingsselectie'’ toepassen. Bijvoorbeeld bij dit product. Hier kunnen je klanten een kleur kiezen. Als je van die kleur ook een foto hebt, kun je deze toevoegen. Zodra de klant een specifieke kleur kiest, wordt deze getoond. Meer info hierover lees je hier: 

Badge

Ah wat leuk om te lezen, dankjewel!

Ja die afbeeldingsselectie heb ik zelf nog aangevraagd...en toen het er eenmaal was heb ik er geen gebruik van gemaakt. Vooral omdat ik van veel producten niet in alle kleuren voorbeeld afbeeldingen heb. Maar als de kleur er niet is worden de andere afbeeldingen gewoon getoond dus op zich geen probleem...ik ga er weer eens voor zitten wanneer ik tjd heb!

Reageer