Hoi,
Al een hele tijd heb ik zitten “knutselen” aan mijn webshop. Ik heb hier geen ervaring in en het is voor mij een grote ontdekkingsreis . Eigenlijk is het op dit moment meer een website met stukje webshop erbij. De webshop op zichzelf is nog niet zo goed gevuld (wordt aan gewerkt) en ik moet nog wat standaardteksten toevoegen (juridisch, btw nummer enzo). Toch vroeg ik me al af wat jullie van de website vinden. Zijn er dingen die opvallen (positief en negatief)? Ik krijg graag feedback, zodat ik hier nog iets mee kan doen voordat ik officieel “ live” ga.
Mijn website is www.kinderkameratelier.nl …. ik geef styling en inrichtingsadvies voor kinderkamers, maak illustraties en geboortekaartjes en verkoop vintage meubeltjes via de webshop. Via de webshop ga ik binnenkort ook accessoires voor de kinderkamerkamer verkopen en zelf geïllustreerde posters.
Oh ja, ik vroeg me bijvoorbeeld af of ik niet teveel tekst gebruik… en of een slideshow op mijn homepage niet beter is dan de statische fotootjes…. Maar als er andere opmerkingen zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag…
Ik hoor graag wat jullie indruk en feedback is.
Hartelijke groeten,
Chantal