Vraag

feedback op mijn webshop Evylin Design

• 9 April 2021
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

Hallo Iedereen…

Mijn webshop staat al een aantal maanden eigenlijk online…. Paar maanden geleden weinig aan gedaan eigenlijk. Maar nu een aantal maanden hard aan de slag geweest, ik krijg bezoekers op mijn website maar nog niet de kopers.. ik hoor super graag wat jullie van mijn webshop vinden. Tips, opmerkingen, kritiek, alles is welkom! Ik hoor het graag van jullie.

www.evylindesign.nl

Veel liefs

Lisa van Evylin Design

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ok hier wat tips,
Misschien kleine dingetjes maar het komt net wat mooier over.

Bij contact heb je je adres gegevens staan.

Zet je postcode en woonplaats een regel naar beneden dan is het makkelijker te lezen voor mensen en oogt ook nog eens mooier.

Bij agenda.
Ook al kun je nog geen beurzen draaien, zorg dat je wel je agenda up to date hebt.

Je hebt nu nog 2020 er staan dus je loopt dan achter.
Zet eventueel wat impressie foto's erbij van de beurzen waar je al wel bent geweest (als je er al hebt gedaan)

Het verhaaltje over jou.
Lees je verhaal hardop voor je eigen of een ander op.
Je zult merken dat sommige zinnen niet lekker door lopen.

Ook heb je het over een manier van bevallen maar ligt niet toe wat dit inhoud.
Voor jij blijkbaar een belangrijk iets want anders zou je het niet benoemen in je verhaal.
Dan heb je heel vaak de hoofdletter vergeten als je een nieuwe zin begint.
Waarom gekozen voor deze naam. 
Jij wilt de mensen raken door de persoonlijke touch dus zorg dat je zelf ook open naar hun toe bent.

Wat betreft je artikelen kan ik niks over zeggen ik denk dat je de goede artikelen aanbiedt voor jouw doelgroep.
Wat ik wel super vind is dat je nu ook meer uitleg geeft over waar het allemaal voor is.
Nu ik heb nu ook voor mij een stap overwonnen ik heb aan een wildvreemde gezegd wat ik van haar website vindt.

Wat betreft het nog geen klanten hebben. Geef het zijn tijd je hebt een uniek product dus niet iedereen heeft daar belangstelling voor. Maar maak overal flink reclame en dan bedoel ik geen betaalde reclame's, maar door op facebook, instagram etc etc te reageren op berichten en dan door verwijzen naar je website.

Succes met je website.

Reputatie 5
Badge +6

ik heb even naar je website gekeken … wil je nog een keer naar je 1e pagina kijken … nu is het een nieuws pagina … ik zelf zou een aparte nieuws of blog pagina aanmaken … op de 1e pagina moet een actie/artikel staan … welke bezoekers aantrekt om tot koop over te gaan. Ik ben zelf niet zo thuis in je aanbod … maar wat je zou willen verkopen links zetten … kijk ook eens bij andere shops en neem de beste en mooiste items over in je eigen webshop. Bezoek ook eens: www.windsurferlt.shop totaal ander produkt aanbod … maar elke week bezoekers en bestellers … gebruik www.clicky.com en je ziet direct wie wat waar heeft bezocht en besteld. Succes !

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Lisa,

Ik heb ook eens naar je webshop gekeken. Wat ik jammer vind is dat je prachtige foto's hebt die je verder bij je artikelen laat zien. Juist met die foto's kun je de bezoekers enthousiasmeren op je homepagina! Als ik je mag adviseren zou ik deze mooie afbeeldingen op je homepagina zetten die linken naar bijvoorbeeld de mineralen, sieraden en woondecoratie. 

Ik zou inderdaad zoals @Windsurfer aangeeft een soort nieuws of blogpagina aanmaken waar je e.e.a. zet zoals je nu op de homepagina doet. Wat mij betreft mag je ook wat meer nuance aanbrengen qua kleur in je menu, header en de overige teksten daaronder. Door overal een witte achtergrond te gebruiken oogt het voor mij nu als één lange lap tekst. Voor mij oogt het door de nieuwsberichten wat rommelig en zie ik in een eerste indruk niet direct dat je een webshop bent. Misschien heb je daarom ook minder bestellers?

Tip: kijk ook eens naar je concurrenten, of webshops waar jij vaker besteld. Waarom bestel je daar? Wat vind je handig en mooi bijvoorbeeld? Dat kun je op je eigen wijze weer toepassen op jouw webshop.

Je hebt specifieke producten, dus wellicht is het ook leuk om juist ook meer informatie over de edelstenen te vertellen. Jij bent de kenner en expert, dus zorg er ook voor dat je potentiele klant jouw expertise gelooft en daarom ook bij jou gaat bestellen. Dus wellicht is een blogpagina leuk om te gebruiken. Check hier hoe ik dat gedaan heb: https://www.nanaas.nl/c-5477813/blog/

Mocht je er niet uitkomen, ik ben werkzaam als grafisch ontwerper. Mijn shop heet Nanaa's. Hier heb ik zelf alles ontworpen en gemaakt qua webdesign, en doe dit ook in opdracht van andere webwinkeliers. Mocht je wat meer informatie willen, stuur ik je graag een mailtje. :blush:

Dank jullie wel voor jullie reactie's, Ik ga deze mee nemen voor deze week.. De webshop is nog niet af. dus ik ben blij met jullie reactie's

Ok hier wat tips,
Misschien kleine dingetjes maar het komt net wat mooier over.

Bij contact heb je je adres gegevens staan.

Zet je postcode en woonplaats een regel naar beneden dan is het makkelijker te lezen voor mensen en oogt ook nog eens mooier.

Bij agenda.
Ook al kun je nog geen beurzen draaien, zorg dat je wel je agenda up to date hebt.

Je hebt nu nog 2020 er staan dus je loopt dan achter.
Zet eventueel wat impressie foto's erbij van de beurzen waar je al wel bent geweest (als je er al hebt gedaan)

Het verhaaltje over jou.
Lees je verhaal hardop voor je eigen of een ander op.
Je zult merken dat sommige zinnen niet lekker door lopen.

Ook heb je het over een manier van bevallen maar ligt niet toe wat dit inhoud.
Voor jij blijkbaar een belangrijk iets want anders zou je het niet benoemen in je verhaal.
Dan heb je heel vaak de hoofdletter vergeten als je een nieuwe zin begint.
Waarom gekozen voor deze naam. 
Jij wilt de mensen raken door de persoonlijke touch dus zorg dat je zelf ook open naar hun toe bent.

Wat betreft je artikelen kan ik niks over zeggen ik denk dat je de goede artikelen aanbiedt voor jouw doelgroep.
Wat ik wel super vind is dat je nu ook meer uitleg geeft over waar het allemaal voor is.
Nu ik heb nu ook voor mij een stap overwonnen ik heb aan een wildvreemde gezegd wat ik van haar website vindt.

Wat betreft het nog geen klanten hebben. Geef het zijn tijd je hebt een uniek product dus niet iedereen heeft daar belangstelling voor. Maar maak overal flink reclame en dan bedoel ik geen betaalde reclame's, maar door op facebook, instagram etc etc te reageren op berichten en dan door verwijzen naar je website.

Succes met je website.

Dank je wel, Ik ga ze mee nemen voor deze week. 

ik heb even naar je website gekeken … wil je nog een keer naar je 1e pagina kijken … nu is het een nieuws pagina … ik zelf zou een aparte nieuws of blog pagina aanmaken … op de 1e pagina moet een actie/artikel staan … welke bezoekers aantrekt om tot koop over te gaan. Ik ben zelf niet zo thuis in je aanbod … maar wat je zou willen verkopen links zetten … kijk ook eens bij andere shops en neem de beste en mooiste items over in je eigen webshop. Bezoek ook eens: www.windsurferlt.shop totaal ander produkt aanbod … maar elke week bezoekers en bestellers … gebruik www.clicky.com en je ziet direct wie wat waar heeft bezocht en besteld. Succes !

Dank je wel… Eigenlijk was de insteek dat ik gelijk neer zou zetten wat er nieuw op de pagina kwam.. maar inderdaad het ziet er inderdaad als een blog pagina en dat is niet mijn concept… Ik snap dus heel goed wat je bedoelt.

Hoi Lisa,

Ik heb ook eens naar je webshop gekeken. Wat ik jammer vind is dat je prachtige foto's hebt die je verder bij je artikelen laat zien. Juist met die foto's kun je de bezoekers enthousiasmeren op je homepagina! Als ik je mag adviseren zou ik deze mooie afbeeldingen op je homepagina zetten die linken naar bijvoorbeeld de mineralen, sieraden en woondecoratie. 

Ik zou inderdaad zoals @Windsurfer aangeeft een soort nieuws of blogpagina aanmaken waar je e.e.a. zet zoals je nu op de homepagina doet. Wat mij betreft mag je ook wat meer nuance aanbrengen qua kleur in je menu, header en de overige teksten daaronder. Door overal een witte achtergrond te gebruiken oogt het voor mij nu als één lange lap tekst. Voor mij oogt het door de nieuwsberichten wat rommelig en zie ik in een eerste indruk niet direct dat je een webshop bent. Misschien heb je daarom ook minder bestellers?

Tip: kijk ook eens naar je concurrenten, of webshops waar jij vaker besteld. Waarom bestel je daar? Wat vind je handig en mooi bijvoorbeeld? Dat kun je op je eigen wijze weer toepassen op jouw webshop.

Je hebt specifieke producten, dus wellicht is het ook leuk om juist ook meer informatie over de edelstenen te vertellen. Jij bent de kenner en expert, dus zorg er ook voor dat je potentiele klant jouw expertise gelooft en daarom ook bij jou gaat bestellen. Dus wellicht is een blogpagina leuk om te gebruiken. Check hier hoe ik dat gedaan heb: https://www.nanaas.nl/c-5477813/blog/

Mocht je er niet uitkomen, ik ben werkzaam als grafisch ontwerper. Mijn shop heet Nanaa's. Hier heb ik zelf alles ontworpen en gemaakt qua webdesign, en doe dit ook in opdracht van andere webwinkeliers. Mocht je wat meer informatie willen, stuur ik je graag een mailtje. :blush:

Hey, Dank je wel voor je input ook… wat ik leuk vind aan jou website is eigenlijk de home wat ik zelf ook zoiets wil Maar ik wil een website wat wel rust aangeeft maar wel net juist dat stukje wat mijn eigen maakt… want het ergste is ik hou normaal gesproken van bombarie alle kleuren van de regenboog.... Ik maak inderdaad alle foto's zelf van de producten die ik zelf uit kies van kwaliteit en maak de sieraden zelf.

Ik heb 2 website van concurrenten die ik geweldig vind… en probeer daar mee te combineren maar dat werkt nog niet helemaal..

Klopt dat ik de kenner ben, maar er zitten ook klanten bij die de mineralen en edelstenen alleen mooi vinden om in de collectie te hebben. en dan heb je nog een andere deel die dus voor de werking kopen. dus ik zit met twee kopers… als je begrijpt wat ik er mee wil zitten.

Je mag mij een email sturen.. 

Veel liefs 

Lisa

Reageer