Vraag

Feedback op mijn webshop Dutch Scrunchies

• 7 april 2021
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Hi lieve allemaal! Mijn webshop staat nu ongeveer een maandje online en ik hoor graag wat jullie van mijn webshop vinden. Tips, opmerkingen, kritiek, alles is welkom! Ik hoor het graag en fijne dag nog !

Liefs, Iris van Dutch Scrunchies → https://www.dutchscrunchies.nl/ 

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5

@Dutch Scrunchies : Ik heb je website bezocht en deze ziet er goed uit … kleur is zo persoonlijk … maar de kleur blauw in de footer zou ik zelf iets minder aanwezig maken … bij mij in de footer staat een whatsapp url om direct een whatsapp te starten … deze kun je ook voor je eigen website toepassen … verder inzicht in pagina's bezocht door klanten … ik gebruik zelf www.clicky.com … perfect inzicht in wie welke pagina wanneer bezoekt en welke artikelen bekijkt … incl. terugkomende bezoekers.

Dankjewel voor je fijne feedback @Nanaas ! Fijne dag nog :grinning:

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Iris,

Ik ben het inderdaad eens met @Ebbe, het is tof dat je huisstijl zowel op je shop als je Instagrampagina goed doorgezet is. Ben je daar ook gaan volgen. :blush:

Misschien is het inderdaad leuk om je klanten niet alleen te laten zien op je socials maar ook op je webshop. Hier kun je een aparte pagina voor aanmaken, maar misschien ook wel leuk om dat op de homepagina (met toestemming) al te laten zien. Costes doet dat bijvoorbeeld op de homepagina ‘#costeslovers’. Dus misschien kun je dat kopje wel #mijnDSmusthaves noemen, zoals je op je pagina noemt. Dit kun je ook eens wisselen, of een aparte pagina voor aanmaken en alleen de nieuwe foto's op je homepagina tonen bijvoorbeeld. Dan krijgt men een soort sociale bevestiging en dit is wel conversieverhogend.

Misschien kun je eens kijken of je je foto's vrijstaand kunt maken. Ik vind dat zelf altijd prettig en rustig ogen. Bijvoorbeeld:

Of maak een vierkantje in de lichtroze kleur met de foto daarin - een beetje zoals je ook je Instagramfoto's hebt gemaakt. Met de verschillende achtergrondjes bij je productfoto's oogt het voor mij wat minder duidelijk. 

En ik zou een andere kleur koopknop kiezen die iets beter aansluit bij je huisstijlkleuren en toch opvalt. Maar dat is misschien persoonlijk. :sweat_smile:

Hi Ebbe,

Dankjewel voor je feedback! Ik ga er mee aan de slag. Ik ben op het moment best tevreden over mijn bezoekers en orders. Vind het nog wel vaak lastig om naar productpagina’s etc. te kijken vanuit het perspectief van klanten. Zijn er misschien nog zaken die conversieverlagend zijn op mijn productpagina’s? 

Ik hoor graag wat jullie denken! 

Liefs,

Iris 

Reputatie 7
Badge +16

Hey Iris,

Ik heb de link naar je shop toegevoegd, dat zoekt wat makkelijk voor andere. 

Wat ik in ieder geval top vind is dat je overal (je shop, IG) dezelfde huisstijl gebruikt! Verder zijn alle verplichte onderdelen in orde :thumbsup:

De widget van webwinkelkeur is misschien wat te. Je hebt aan de linkerkant al een widget staan. Wellicht dat je deze kunt wijzigen in een aantal klantfoto's? (wel toestemming vragen). Ik zag dat je aardig wat '’happy customers'’ hebt. Dat is altijd interessant om te tonen. 

Verder, goed bezig! hoe vind je het zelf gaan? Zijn de bezoekers/order naar verwachting? 

Groet,
Ebbe

Reageer