Beantwoord

Feedback op mijn webshop

• 1 September 2022
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met SEO en het verbeteren van mijn webshop. Toch lukt het me niet om de webshop op een “hoger niveau”te krijgen. Willen jullie eens meekijken of en wat ik nog kan veranderen? www.ruiterkids.nl Bedankt alvast!!

icon

Beste antwoord door Johan 4 September 2022, 12:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met SEO en het verbeteren van mijn webshop. Toch lukt het me niet om de webshop op een “hoger niveau”te krijgen. Willen jullie eens meekijken of en wat ik nog kan veranderen? www.ruiterkids.nl Bedankt alvast!!

@Ruiterkids wat heb je allemaal gedaan op SEO vlak. Dan kun je makkelijker zien waar eventueel nog mogelijkheden liggen.

Reputatie 4
Badge +5

Ik herken dat wel, zelf loop ik daar ook tegenaan. Je winkel ziet er leuk uit! Kijk ook eens bij anderen met dezelfde producten. Bijvoorbeeld: https://www.bol.com/nl/nl/p/milky-kiss-my-true-friend-rugzak-schooltas-meisje-roze-paard/9300000050127086/?bltgh=glgR0XeSeiMhNglnZTRBoQ.2_19.23.ProductImage

Misschien nog actievere tektsten gebruiken?

Reputatie 5
Badge +6

@Ruiterkids Ik vind je website zeer leuk, aantrekkelijk en overzichtelijk. Ik ben je doelgroep niet, maar anders zou ik zeker komen winkelen. 

Reputatie 2
Badge +2

Wat leuk om te horen, dank je wel!

Reageer