Vraag

Feedback op mijn webshop

• 21 September 2021
  • 7 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, mijn webshop is nog maar een week online. Ook al zijn de reacties van familie en vrienden positief, de bedoeling is natuurlijk dat ik veel meer mensen bereiken en enthousiast maak om mijn producten te kopen.

Daarom ben ik erg benieuwd naar jullie mening.  Ik sta open voor feedback, tips en natuurlijk zijn tops ook welkom. 

Alvast bedankt voor de hulp!

www.by-damis.nl

Groetjes Tamara Dumoulin 

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6

@TamaraDumoulin jazeker spelen met de letter grootte of vetgedrukt is zeker een optie die je eerst moet proberen. Maar je zou ook kunnen testen met een ander lettertype want sommige lettertypen zijn gewoon echt beter leesbaar dan anderen en hebben een hogere zwart waarde voor een beter contrast! 

Succes weer!

@Nanaas Bedankt voor je reactie, compliment en feedback. Ik ga mij zeker verdiepen in het schrijven van teksten op de homepage. Nog even gaan uitzoeken waar ik op moet letten. ;-) 

@Goedhoesje.nl Goede tip om meer info bij de producten te vermelden. Dit ga ik zeker doen. Dankjewel voor je reactie en feedback! 

@Joost Verdaasdonk Dankjewel voor je uitgebreide reactie. Wellicht kan ik de tekst (nu zwart) iets dikker maken waardoor het beter leesbaar is. Leuk dat je zelf ook nog aan het knutselen bent ;-) Het is inderdaad een proces en ik merk door het gewoon allemaal te proberen en via de support en community dat ik al een heel end gekomen ben. Veel succes!

Reputatie 6
Badge +8

Hoi Tamara,

Allereerst vind ik je kleurgebruik erg mooi en prettig om naar te kijken. Wat hierboven al eens gezegd wordt heb ik ook een beetje: ik mis de sfeer van je producten. Wellicht kun je een slideshow of afbeelding toevoegen. 

Je noemt op je homepagina ook je categorieën: Books, Cards en More. Misschien kun je van die woorden ook links maken, zodat mensen meteen door kunnen klikken (een bezoeker is vaak lui...). 

En ook al eerder gezegd, maar probeer je eens te verdiepen in het schrijven van tekst en SEO. Dat zorgt ervoor dat je website beter vindbaar wordt voor potentiele klanten. 

Succes!

Reputatie 5
Badge +6

Ziet er netjes uit in eerste aanzicht! Buiten wat er reeds genoemd is zou ik adviseren om meer teksten te schrijven bij de producten. Dit is ook belangrijk voor je positie in zoekmachines (Google). Schrijf een leuk tekstje erbij en vermeld wat meer eigenschappen van de producten die je verkoopt (bijv. afmetingen). Succes!

Reputatie 4
Badge +6

@TamaraDumoulin eerste snelle reactie. Leuke site! :grin:

Ik vindt de knopkleur olijfgroen best mooi maar ik zou de tekst wit (of iets anders wat beter leest) maken omdat de zwarte tekst slecht leesbaar is. (deze tip van de tekst kleur geld overigens voor alle olijfkleurige achtergronden)

Ook zou ik de CTA (Call to action) button zoals “Voeg toe aan winkelwagen” een andere kleur geven. Deze CTA buttons zijn de knoppen waar je de klant naar toe wilt leiden dus deze moeten altijd een andere aantrekkelijke kleur hebben. :wink:

Wellicht ook even met de artikel opties spelen of je de overzicht pagina’s niet wat groter kunt krijgen? 

Ik ben zelf ook lekker aan het knutselen momenteel en het is gewoon een proces.

Succes!

Dankjewel, dat is in ieder geval al positief en ik begrijp wat je bedoelt.  Ik mis ook iets en kon niet goed ontdekken wat..

Maar die sfeerfoto en wat meer uitleg over (mn de boekjes) gaat er komen.

Nogmaals dankjewel , groetjes Tamara 

Reputatie 6
Badge +8

De site ziet er leuk uit. Fotos mooi in 1 stijl. Ik mis voor mijn gevoel iets van een sfeer foto op je home/start pagina. Daar krijg ik niet meteen een idee over de inhoud van de website.

Reageer