Beantwoord

feedback op mijn webshop

• 18 February 2021
  • 12 reacties
  • 156 Bekeken

Badge +1

Hoi collega's,

Heel graag zou ik feedback willen op mijn site www.softnaturals.nl wat vinden jullie ervan. ik draai al een aantal jaar en het loopt goed, toch kan ik niet door de ogen van een ander kijken. 

bedankt 

Sandra  

icon

Beste antwoord door DeViltwinkel 21 February 2021, 12:00

Bekijk origineel

12 reacties

Badge

Ik vind hem er goed uitzien. heb geen toevoegingen!

Hoe heb je dat gedaan met de beoordelingen?

Badge +1

hoi Jolanda bedankt voor je feedback, toen ik hoorde dat het gastenboek verdwijnt heb ik ze allemaal gekopieerd en in een slideshow gezet. nu moet ik gaan nadenken over een definitieve oplossing, want ik zou toch willen dat ik wel de reviews blijf krijgen. ik wil er alleen niet graag voor betalen. 

Reputatie 5
Badge +6

Klopt het dat als je het thuis laat bezorgen dat dit goedkoper is dan afhalen bij een PostNL locatie ?

Badge

hoi Jolanda bedankt voor je feedback, toen ik hoorde dat het gastenboek verdwijnt heb ik ze allemaal gekopieerd en in een slideshow gezet. nu moet ik gaan nadenken over een definitieve oplossing, want ik zou toch willen dat ik wel de reviews blijf krijgen. ik wil er alleen niet graag voor betalen. 

Oeh ja, goeie! Daar moet ik ook mee bezig gaan inderdaad!

Reputatie 5
Badge +6

Of je zet afhalen bij PostNL locatie uit … dan zit je meteen goed … of je vraagt standaard verzendkosten 6,75 of 0 boven een bepaald order bedrag.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi collega's,

Heel graag zou ik feedback willen op mijn site www.softnaturals.nl wat vinden jullie ervan. ik draai al een aantal jaar en het loopt goed, toch kan ik niet door de ogen van een ander kijken. 

bedankt 

Sandra  

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Sandra.

Mooie rustige shop met alleen de header iets te breed in mijn scherm (op de p.c.). Verder een lust om naar te kijken!

M.v.g. Gerda van www.atelierhobbekol.nl

Badge +1

hoi Marco, 

oei nee dat is niet goed. ik ga het veranderen, vind die verzendkosten gewichten enzo ook echt een gedoe. bedankt 

Badge +1

hoi Gerda,

Goed om te weten. weet iemand hoe de instelling moet zijn zodat het voor ieder beeldscherm aanpast?

groet, 

Sandra

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb de header bij mij zo staan qua instellingen (als je de browser qua breedte aanpast met de muis dan moet je header automatisch aanpassen) … kijk ook even bij www.windsurferlt.shop :

@SOFTnaturals hoeft niet hoor, wat die verzendkosten-gewichten betreft - is best een handig ‘trucje’ voor.. 

Reputatie 5
Badge +6

Hai Sandra, 

Ik vind je vraag heel stoer! Bij het vragen van feedback moet je open kunnen staan voor eventuele kritiekpunten (en complimenten! :-) ) Maar het is wel een goed idee. Ik bewaar hem even voor de toekomst.. ;-)

Hier mijn puntjes:
Ik zou de header een stuk kleiner en rustiger maken (bij mijn instellingen valt de header van het scherm af). Ook het lettertype in de menubalk zou ik veranderen naar het lettertype dat je bij je producten gebruikt. Dat oogt rustiger. Zo ook de tekst op de pagina van de shampoobars, zou ik in 1 lettertype doen. 
Als ik nu binnenkom op je homepage zie ik alleen maar tekst. 
Door een kleinere header heb je meer ruimte onder je menubalk, daar zou ik meteen foto’s laten zien. Dan zie je op het oog meteen wat je verkoopt en hoe aantrekkelijk de producten zijn. Zoals de foto’s die je nu op de homepage hebt staan als je naar beneden scrolt. 

Verder mooie site. Het enthousiasme en passie voor je producten spat er van af. Echt top.
Veel informatie bij alle producten. Echt heel goed. Ik snap goed dat je winkel goed loopt. 

Hartelijke groet,
Kirsten 

Reageer