Feedback op Love Letterpress en opzoek naar ervaring 'klarna/reviews'

• 8 juli 2020
  • 4 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi allemaal,

Vorige maand is dan eindelijk de webwinkel weer online gegaan!
Ik ben overgegaan naar MWW vanuit Luondo.(Zij stopte ermee)

Gelijk een mooi moment op de website weer opnieuw in te richten. Het was wel even een hele uitdaging, maar ik hoop nu ook weer beter vindbaar te zijn/worden in google. :-)

Ik heb nog dingen staan op mijn verlanglijstje, maar de basis staat weer!

Ik hoor graag jullie mening, met positieve punten en ook aandachtspunten
www.loveletterpress.nl

Ik moet nog ‘kassa koopjes’ gaan koppelen, maar zie je dat alleen in de winkelwagen of ook onder een product.

Vraag:

• Wie gebruikt er Klarna? Wordt hier al veel gebruik van gemaakt door klanten?
  • Welk systeem hebben jullie voor reviews?

Iemand ook ervaring voor google reviews, kan je dit ook integreren in MWW.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi Lindsey,

Je shop ziet er netjes uit! Ik heb 1 puntje en dat is het toevoegen van iets meer tekst. Dit komt je vindbaarheid binnen de zoekmachines ten goede. Je kunt het nog iets uitbreiden met goede zoekwoorden. Deze instructie kan je hierbij helpen → https://community.mijnwebwinkel.nl/marketing-31/seo-reeks-2-je-zoekwoordstrategie-bepalen-47

Voor wat betreft je overige vragen, hier kun je beter losse topics voor aanmaken, zodat het ook de juiste aandacht krijgt :thumbsup:

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +2

Hi Lindsey,

Je shop ziet er netjes uit! Ik heb 1 puntje en dat is het toevoegen van iets meer tekst. Dit komt je vindbaarheid binnen de zoekmachines ten goede. Je kunt het nog iets uitbreiden met goede zoekwoorden. Deze instructie kan je hierbij helpen → https://community.mijnwebwinkel.nl/marketing-31/seo-reeks-2-je-zoekwoordstrategie-bepalen-47

Voor wat betreft je overige vragen, hier kun je beter losse topics voor aanmaken, zodat het ook de juiste aandacht krijgt :thumbsup:

Groet,
Ebbe

Hoi Ebbe,
Dank je voor je antwoord en compliment. Waar bedoel iets meer tekst?
Daar heb ik bewust goed opgelet op elke homepagina/artikelpagina, elk product een eigen beschrijving met daarin zoekwoorden. Ook in de titel en artikelnummer,  waarop ik graag gevonden wil worden. Meta data ook, alleen de Meta omschrijving ben ik helaas beperkt met de tekst.
Kan je een voorbeeld noemen? :-)

De Link die stuurde had ik al gezien/bekeken, maar volgens mij is google adword op deze manier niet meer ‘gratis’. Toch?

Ga ik voor de andere vragen een ander topic maken.

Reputatie 7
Badge +4

Hm ja je hebt wel gelijk. Ik mis alleen nog iets van tekst op de homepagina en de pagina nieuw. Verder is het hartstikke goed:muscle:

Reputatie 1
Badge +2

Hm ja je hebt wel gelijk. Ik mis alleen nog iets van tekst op de homepagina en de pagina nieuw. Verder is het hartstikke goed:muscle:

Ja de home pagina, kwam ik ook deze week achter. Die heb ik gelijk aangepast. zo stom, gewoon vergeten. Dommerik.

Pagina Nieuw ga ik nog even naar kijken. Thanks.

Hoe lang duurt het ongeveer dat je beter zichtbaar bent in google? Ik heb net een google mijn bedrijf aan gemaakt en daar mee bezig geweest. Ook voor de reviews, als je zoekt op ‘letterpress’ dan sta ik de ‘bedrijven’, maar nog niet als bedrijflink daaronder.
Ook nog niet met ‘letterpress geboortekaartje’, ook als ik kijk naar volgende pagina’s. (Zelfde voor trouwkaarten letterpress, trouwkaart letterpress)

Reageer