Vraag

Feedback gevraagd !

• 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Hallo !

Ik heb recentelijk mijn webshop geopend, www.tjerra.nl. Ik verkoop T-shirts. Ik vind mijn site nog enigszins ‘basic’. Ik wil de site graag eenvoudig (rustig, overzichtelijk) houden want ik vind dat de producten voor zich spreken. Mijn doelgroep: festivalgangers, backpackers maar iedereen draagt shirts dus de doelgroep is breed (wellicht mannen iets meer) :)

Een andere mening is erg wenselijk, het mag over alles gaan !

(De betaalinfo moet nog beter - daar moet ik ook nog wat keuzes maken -  dat ga ik nog doen).

Ik hoor het graag.

Jan-Willem

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Jan-Willem,

Ik vind je webshop fris, helder en overzichtelijk. Fijn om te bezoeken! Ook vind ik het heel leuk wat je met de afbeeldingen op de homepagina hebt gedaan, dat maakt het dynamischer.

Wellicht kun je op de homepagina nog wat toevoegen qua teksten, ook in het kader van vindbaarheid is dat altijd prettig voor Google (SEO). 

Ik zou de pagina ‘Contact’ persoonlijk in het menu laten terugkomen. Dat is toch vaak een pagina die mensen zoeken en snel willen kunnen vinden bij vragen. 

Ik zou op de contactpagina en in je footer je e-mailadres clickable maken als link naar je e-mail adres, dan opent voor de klant meteen het e-mailprogramma en kun je snel contact opnemen. Nu dienen ze het e-mailadres te kopiëren of te onthouden.

Succes!

Hoi Rianne,

Bedankt voor je reactie ! Je opmerking over meer teksten irt SEO begrijp ik maar daar ben ik nog niet uit. Ik wil het liefste zo min mogelijk tekst maar wil uiteraard ook gevonden worden :) Je andere opmerkingen heb ik al verwerkt, goede tips !

Zijn er nog anderen die opmerkingen hebben ? 

Jan-Willem

Reageer