Feedback

• 22 april 2020
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Badge +1

Hallo,

Graag zou ik feedback ontvangen over mijn webwinkel, (www.rm-style.nl). N.a.v. een eerdere topic heb ik het een en ander aangepast op mijn website. Echter ontvang ik nog steeds geen bestellingen en het aantal bezoekers wordt ook niet meer. Willen jullie misschien kijken en mij tips geven hoe ik dingen aan kan pakken? Via Google Analytics kijk ik hoe het loopt maar ik weet niet goed waar ik naar moet kijken. Ik hoor het graag! Dank alvast!

5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Renate,

Bij Google Analytics, kun je zien hoe vaak welke pagina bekeken wordt,

ga in de linker kolom naar naar “Gedrag” en dat de optie “overzicht” en/of  “gedragsstroom”  kun je zien hoe men door je website loopt.

Groetjes,

Marcel

Reputatie 3
Badge +1

Hallo,

Graag zou ik feedback ontvangen over mijn webwinkel, (www.rm-style.nl). N.a.v. een eerdere topic heb ik het een en ander aangepast op mijn website. Echter ontvang ik nog steeds geen bestellingen en het aantal bezoekers wordt ook niet meer. Willen jullie misschien kijken en mij tips geven hoe ik dingen aan kan pakken? Via Google Analytics kijk ik hoe het loopt maar ik weet niet goed waar ik naar moet kijken. Ik hoor het graag! Dank alvast!

Het gaat niet alleen om je site, maar ook het gebruik van social media, je klantcontact. Je moet natuurlijk wel je site promoten, anders ben je nog niet zichtbaar :-).

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Je eigen webwinkel promoten is heel belangrijk.
Doe dit in je netwerk, via Social media etc.
Een tweede zou kunnen zijn dat de producten die je biedt niet concurrerend zijn qua prijs met andere sites. Zou het kunnen dat mensen eenvoudig de producten die jij biedt, elders ook kunnen kopen voor een lagere prijs?

Badge +1

Klopt, Social Media gebruik ik ook. Facebook en een facebookgroep en Instagram en Tumblr. Voordat ik producten plaats kijk ik op andere sites en ga net onder die prijzen zitten :)

Reputatie 7
Badge +4

@rm-style, houd de maand mei de community in de gaten. We gaan deze maand inspelen in het verhogen van de conversie. Om op de hoogte te blijven kun je je hier aanmelden → https://community.mijnwebwinkel.nl/events/thema-maand-hoe-verleid-je-je-bezoeker-tot-aankoop-2 

Reageer