Vraag

Domein naam

• 19 January 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Badge +2

Vraag, wij zitten nu al weer een paar jaar bij mijnwebwinkel en willen verhuizen maar willen wel ons domein naam houden, hoe gaat dat precies in zijn werk?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Volgens mij blijft het domein van jou en kan het mee.  Ik ben ook bezig met verhuizen, de .com versie, is in mijn geval aantrekkelijket, hier gebruik ik .nl

Reputatie 7
Badge +10

Na welk systeem  stappen jullie nu over?

Badge +2

Na welk systeem  stappen jullie nu over?

Wij stappen over naar Lightspeedhq.nl ook qua meer mogelijkheden

Reputatie 4
Badge +6

De info die ik heb is dat je altijd de verhuiscode van je domein krijgt, ook als dit domein is ondergebracht bij MWW. Je contract moet je wel doorbetalen als dit nog niet is afgelopen. Ik heb ook wel eens naar Lightspeed gekeken, maar niets mee gedaan. Ik ben erg actief met shopify op dit moment, maar het gaat nog wel even duren. Wel erg leuk om andere dingen te zien en te leren. Hoe hebben jullie het gedaan met het overzetten van de artikelen?

Reputatie 7
Badge +16

Hi goedkope

Vraag, wij zitten nu al weer een paar jaar bij mijnwebwinkel en willen verhuizen maar willen wel ons domein naam houden, hoe gaat dat precies in zijn werk?

Wat jammer om te lezen dat je jouw webshop ergens anders onder wilt brengen. Mag ik vragen wat je heeft doen besluiten? Dit is voor ons waardevolle feedback. 

Je domeinnaam is eigendom van jou en kan je dus altijd mee verhuizen. Als je een mail stuurt naar info@mijnwebwinkel.nl ontvang je de verhuiscode die je kunt gebruiken als je je domeinnaam elders gaat hosten. Het verhuizen moet je zelf doen. Als je bij een hostingpartij de domeinnaam opgeeft, wordt er gevraagd naar de verhuiscode. Deze vul je in (dat is het verhuizen) en je bent klaar. Let op, als je de domeinnaam hebt verhuisd, komt de webmail die je bij ons hebt te vervallen. Zorg er dus voor dat je belangrijke mails ook op een ander mailprogramma hebt staan. Als je dat nog niet hebt gedaan is het makkelijkste om je e-mail in te stellen via het IMAP protocol in bijvoorbeeld de gratis maildienst Thunderbird

Reageer