Vraag

Zichtbaarheid Uitverkochte Artikelen

  • 26 maart 2020
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Heel fijn dat het vorige topic op slot werd gegooid zodat er niemand meer een reactie kan plaatsen…. Bang voor te veel negatieve reacties misschien in het openbaar?

 

Laatste bericht voor sluiten topic:

--

Hoi mensen, een update. Ik wil nog even benadrukken dat de maatregel die we gisteren hebben doorgevoerd uit nood is ontstaan. In de mail die gisteren is gestuurd, is niet duidelijk naar voren gekomen dat het om een tijdelijk maatregel gaat.

Door het ontwikkelteam worden momenteel verschillende handelingen verricht. Hier merken jullie niets van, maar zorgt er wel voor dat wij beter kunnen zien wat er speelt. Aan het eind van de dag worden jullie per mail op de hoogte gebracht van het resultaat en wat de vervolgstappen zijn. 

Voor nu sluit ik dit topic, dit houdt in dat er geen reacties meer kunnen worden geplaatst. De reden hiervan is dat we de communicatie op 1 centrale plek willen hebben om het overzicht te bewaken. Hoewel jullie de community al hebben weten te vinden, geldt dit zeker niet voor veel van jullie collega’s. Voor vragen of opmerkingen over dit onderwerp kun je een e-mail sturen naar info@mijnwebwinkel.nl. Voor alle andere vragen en/of opmerkingen zijn jullie natuurlijk wel welkom op de community.  

Nogmaals, jullie ontvangen aan het einde van de dag een e-mail waarin we de vervolgstappen zullen toelichten.

Groet,

Ebbe

--

Ik weet niet of iemand al een mail ontvangen heeft, maar ik heb nog niets gezien… Nou is het ook nog niet het einde van de dag (zeggen en schrijven nu 19:25 uur) maar….

met betrekking op de communicatie op 1 centrale plek…. degenen die de “community” gebruiken kunnen hier centraal reageren wat in 1x meegenomen kan worden door de ontwikkelaars. Hoe moeilijk is dit?

Wat is het nut van een community als er niet op een probleem op de website gereageerd kan worden?

 

 

 


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dag BakeParty, Dit topic wordt ook gesloten. In het vorige bericht is duidelijk beschreven dat je voor vragen en/of opmerkingen kunt mailen naar info@mijnwebwinkel.nl. Hetvinden van een fundamentele oplossing heeft de hoogste prioriteit. Al het ander werk wordt opgeschoven, zodat het hele ontwikkelteam zich kan buigen over een oplossing. 

Groet,

Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@BakeParty er is een '’algemeen'’ topic aangemaakt → https://community.mijnwebwinkel.nl/nieuws-en-mededelingen-2/niet-leverbare-producten-maatregel-97