Beantwoord

Zelf email adressen toevoegen

• 30 June 2020
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Ik wil graag via mijn social media kanalen email adressen verzamelen. 

Kan ik die zelf toevoegen aan de lijst voor de nieuwsbrief?

icon

Beste antwoord door Ebbe 1 July 2020, 10:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Melinda,

Importeren van e-mail adressen is niet mogelijk en - volgens mij - ook niet toegestaan. Wat je kunt doen is de inschrijflink van de nieuwsbrief delen via Social media kanalen. De link van jouw niewsbrief is: https://www.mijnbeautysieraad.nl/newsletter/ 

Succes!

Reputatie 3
Badge +4

Erg jammer dat deze niet geïmporteerd kunnen worden. Vanuit mijn andere webshop heb ik een waslijst aan aanmeldingen. Voorheen verzonden ik de nieuwsbrieven via Mailchimp, maar nu ik de mogelijkheid heb dit gewoon via de backoffice van MWW te doen gaat dit alsnog niet, omdat de e-mailadressen er niet in staan :(

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook aanmeldingen voor de nieuwsbrief ontvangen op een braderie/markt. Ik had ze ook graag willen toevoegen. Ik snap dat je niet zomaar iemand mag toevoegen maar deze klanten hebben het zelf aangegeven.

Reputatie 5
Badge +7

Als je het mailadres van die mensen hebt kun je hun wel aanmelden voor een nieuwsbrief. Alleen krijgen ze dan dus een mailtje waarin ze moeten aangeven dat ze deze willen ontvangen.
Heb je een paar emailadressen is dit te doen heb je er heel veel dan is dat wel even een dingetje.

Reputatie 1
Badge

Dank je wel Miranda, dat zou fijn zijn! Waar doe ik dat? Ik heb Pro.

Groetjes, Sandra

Reputatie 5
Badge +7

Dit doe jij op je eigen website en dan aanmelden nieuwsbrief.
Hier vul je de klant zijn emailadres en naam in en dan aanmelden.

De klant krijgt dan een mail waarin deze toestemming geeft dat deze de nieuwsbrief wil ontvangen.
Let wel op dat de klant zelf heeft aangegeven aan jou dat deze de nieuwsbrief heeft ontvangen, anders mag je dit niet doen.

Reputatie 1
Badge

Super! Dank je wel!

Reageer