Vraag

Youtube

• 13 januari 2021
  • 7 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Is it possible to scale a YouTube on a page so the height of the video is updated based on the width os the screen … now it is not … or is there a feature I don't see ?

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Is een % voor hoogte mogelijk … op desktop het is ok maar op mobiel er is een zwarte rand onder de youtube. Voorbeeld voor testen op elke pagina staat een you tube: https://www.windsurferlt.shop/

Wat een mooie site!

Reputatie 7
Badge +16

Hi there,

You cannot resize if you share a youtube video at 'products' and then in the text box 'youtube video url'. However, this is possible if you post a youtube video in the description. You can do this on pages and products. You will find the youtube button there. If you click on it you can share the link and adjust the width and height. 

Via this Youtube Icon you can resize. 

Reputatie 2
Badge +2

Is een % voor hoogte mogelijk … op desktop het is ok maar op mobiel er is een zwarte rand onder de youtube. Voorbeeld voor testen op elke pagina staat een you tube: https://www.windsurferlt.shop/

Reputatie 7
Badge +16

@Windsurfer Het lijkt mij dat deze automatisch moet meeschalen op een kleiner scherm. Ik heb een ticket aan gemaakt voor het developmentteam zodat zij dit kunnen uitzoeken. Ik kom hier later bij je op terug. 

Bedankt voor het melden!

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Sinds gisteren zie ik wel de youtube in mijn web winkel admin … maar niet meer op de website … enig idee of development bezig is of dat er iets anders aan de hand is ?

Reputatie 7
Badge +16

@Windsurfer Dit kwam doordat er een bug zat in de cookiemelding. Deze werd niet meer getoond, waardoor je geen cookies kunt accepteren. Hierdoor werden onder andere Youtube video’s niet getoond. We hebben dit gisteren opgelost.

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Bedankt voor de terugkoppeling :grinning: ... YouTube wordt weer correct getoond op desktop en mobile:

Reageer