Vraag

Winkelwagen wordt ook bij checkout getoond

• 16 April 2022
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Het valt me net op dat op de checkout pagina bovenaan nogmaals de winkelmand wordt getoond. Dit wil ik niet. Vanuit de winkelwagen klikt men al door naar ‘Bestellen’ en als ze dan weer de winkelmand getoond krijgen, dan gaan sommige klanten niet door scrollen (zeker op mobiel een flink eind). Hoe krijg ik dit terug naar hoe het altijd was?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Georgette, je bedoeld in de tweede stap van de winkelwagen, waar de klant zijn gegevens in kan vullen? Dat is altijd al zo geweest namelijk dat daar de producten nog eens in staan.

Reputatie 3
Badge +4

Dat bedoel ik inderdaad @Nanaas. Naar mijn idee is dat nooit zo geweest. Ik vind het vreemd dat je eerst nogmaals je winkelwagen ziet en naar beneden moet scrollen om je gegevens in te voeren. 

Reputatie 7
Badge +9

Dat bedoel ik inderdaad @Nanaas. Naar mijn idee is dat nooit zo geweest. Ik vind het vreemd dat je eerst nogmaals je winkelwagen ziet en naar beneden moet scrollen om je gegevens in te voeren. 

@Georgette Ik heb al vanaf 2014 een shop bij Mijnwebwinkel, en voor zover ik weet is dat nooit anders geweest. 😅

Reageer