Vraag

%Winkel-naam% aanpassen, maar waar?!

• 12 januari 2021
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

Badge +1

Kan iemand mij vertellen hoe ik de afzender in alle berichten naar de klanten kan aanpassen?

Er staat in alle aan te passen teksten een link naar de huidige tekst (%winkel-naam%), maar waar kan ik die huidige tekst aanpassen??

Bedankt vast!

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Letterlijk waar jij de cirkel hebt getrokken, daar kan je aanpassen. 
De linkse kolom is hoe het standaard staat, als jij niets invult in de rechterkolom.
De rechter kolom kan je dus aanpassen naar wens, je kan de tekst eerst kopiëren door op de > te klikken, zoals je dus al gedaan hebt, en die tekst kan je aanpassen naar wens. 
En dan opslaan uiteraard.

Badge +1

De linkse kolom is hoe het standaard staat, als jij niets invult in de rechterkolom.
De rechter kolom kan je dus aanpassen naar wens, je kan de tekst eerst kopiëren door op de > te klikken, zoals je dus al gedaan hebt, en die tekst kan je aanpassen naar wens. 

Dat begrijp ik, maar dan moet ik àlle teksten los van elkaar aanpassen.. En nu verwijst het naar een bepaalde plek waar die specifieke tekst staat, als ik weet waar dat is, hoef ik het maar 1x aan te passen. 
Snap je? ;)

Reputatie 6
Badge +8

Dat begrijp ik, maar dan moet ik àlle teksten los van elkaar aanpassen.. En nu verwijst het naar een bepaalde plek waar die specifieke tekst staat, als ik weet waar dat is, hoef ik het maar 1x aan te passen. 
Snap je? ;)

Dat verwijst naar jouw winkelnaam, en die heb je opgegeven bij het maken van je winkel. Je vindt deze terug onder Winkelgegevens - Bedrijfsgegevens en dan zie je dit bovenaan onder Abonnementsgegevens staan. Die kun je niet zelf wijzigen. Ik ga er in ieder geval vanuit dat deze daar komt te staan.

Badge +1

Ik denk dat ik het heb. Ergens heb ik gezien dat er een andere tekst kwam dan de winkelnaam, maar dat was blijkbaar alleen bij 1 bericht het geval.. 

Dank voor de reacties!

Reageer