Vraag

Wie kan voor mij een homepage maken??

• 29 September 2020
  • 8 reacties
  • 219 Bekeken

Badge
  • Student
  • 10 reacties

Ik ben al zo lang bezig om mijn homepage mooi te maken. Maar krijg het niet voor elkaar.

Waar loop ik tegen aan? Ik wil een mooie pagina in zachte kleuren.

Hier zijn al heel wat weken in gaan zitten. En het ziet er nog steeds niet uit.

Ook vind ik het lastig om een goede pagina te maken over mij. Het is nu te simpel.

Er moet nog veel meer gebeuren. Maar dit zou al een begin zijn.

Wie kan mij helpen?

En wat vraag je ervoor?

Mvg Eveline.

8 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hey Eef, 

Ik ben begonnen met eerst mijn logo, en dan een 'brandboard' te maken. 

Een brandboard bevat alles ivm uw stijl, je kleurenpallet, je lettertypes, kortom alles uniform zodat je een draad hebt die je overal doorheen kan leiden. 

In je brandboard staan dan al je kleurcodes, zodat je daar steeds naar kan teruggrijpen. Eens je de codes weet is het makkelijk. 

Ik kan je met gemak aan de kleurcodes helpen…

Maar heb je al eens gegoogled op brandboard, of bv brandboard beige, brandboard creme.... ik zeg naar iets.... en zag je daar iets tussen dat je 'mooi' vond? 

Dit is die van mij: 

Badge

Hoi Vanessa,

Ik heb net even gekeken. Daar zitten zeker mooie bij. 

Maar het probleem is meer dat ik het niet voor elkaar krijg om het zelf te maken/ vorm te geven.

Om bijv in mijn fotos nog iets te plaatsen. En er een mooi kloppend geheel van te maken.

Dus ik dacht ik ga kijken of iemand me daarmee kan helpen.

Mvg Eveline.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eveline,

Wellicht kan ik iets voor je betekenen. :blush:  Zou je mij een e-mail kunnen sturen met je wens en je huidige pagina? Dan maak ik een offerte op maat voor je, kun je kijken of dat bij je past. Je mag me e-mailen op: info@ontwerpstudionanaa.nl. Ik ben zelf eigenaresse en ontwerper van de shop Nanaa's Online Conceptstore (www.nanaas.nl). 

Badge

Nanaas bedankt voor je reactie.

Ik heb u gemaild.

Mvg Eveline.

Reputatie 4
Badge +6

https://www.ontwerpmijnwebwinkel.nl/ het is maar een idee. Ik heb geen aandelen :-)

Badge

Bedankt voor u reactie. Maar op dit moment zijn deze prijzen niet te doen voor mij.

Ik heb al eerder contact gehad en aan het kleinste pakket heb ik niet genoeg.

Mvg Eef.

Reputatie 4
Badge +6

Kijk naar voorbeelden op internet, Hier kun je ook lezen over kleuren: https://qwebstudio.nl/kleuren-van-je-website-bepalen/ 

Badge

Bedankt Johan.

Heb een mooi kleurpallet gevonden.

Mvg Eef

Reageer