Wie is er nog tegenstander van het afpakken van ons gastenboek

• 9 februari 2021
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Reputatie 2

Wie is er nog tegenstander van het afpakken van ons gastenboek?

Verleden jaar kregen we een flinke opslag van onze factuur voorgeschoteld,kan dit wel terwijl we een contract hebben?

En nu vandaag krijg ik mail dat de gastenboek verdwijnt..zonder met ons rekening te houden,als betalende klant.

Persoonlijk vind ik dit zeer jammer,misschien tijd om een andere host te vinden?

groeten,jan

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik snap je frustratie, maar er zijn tegenwoordig meer - en mooiere én betere - mogelijkheden om zoiets aan je shop toe te voegen. Eerlijk gezegd is een gastenboek niet echt meer van deze tijd. :wink:

Bekijk hier bijvoorbeeld hoe je Trust Pilot kunt toevoegen, zij hebben zelfs een gratis versie. 

Reputatie 6
Badge +7

Dit kan niet meer anno 2021 als objectief review pagina

Badge

Hallo,

Ik lees berichten die jullie hebben gehad over het verdwijnen van het gastenboek???

Wanneer is dit bericht verstuurd? Ik weet hier niets van en schrik ook wel een beetje hiervan.

Gr Linda 

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Ik lees berichten die jullie hebben gehad over het verdwijnen van het gastenboek???

Wanneer is dit bericht verstuurd? Ik weet hier niets van en schrik ook wel een beetje hiervan.

Gr Linda 

Er is hier een nieuwsbrief vanuit MWW over verstuurd.

Wie is er nog tegenstander van het afpakken van ons gastenboek?

Verleden jaar kregen we een flinke opslag van onze factuur voorgeschoteld,kan dit wel terwijl we een contract hebben?

En nu vandaag krijg ik mail dat de gastenboek verdwijnt..zonder met ons rekening te houden,als betalende klant.

Persoonlijk vind ik dit zeer jammer,misschien tijd om een andere host te vinden?

groeten,jan

Ook ik ben zeer ontstemd over het weghalen van het gastenboek!
Mijn gastenboek waarvoor ik afgelopen 3 jaar heb geschoffeld om referenties / gebruikerservaringen te verzamelen.
Ook hiervoor heb ik afgelopen 3 jaar, maandelijks abonnementsgeld afgedragen.
Dit gastenboek is, deze referenties zijn van mij en kan en mag mij niet zomaar worden ontnomen, omdat het volgens een paar mensen, die het beleid bepalen, " niet meer van deze tijd” zou zijn.
Maar wel het advies meegeven om voor de professionele (en dure) aanbieders te kiezen.

Daarnaast vraag ik me af waarom de beleidbepalers van Mijnwebwinkel wel van iedereen willen weten of men hun webshop zou aanbevelen, bij hun relaties. Zie hiervoor hun website de landingspagina of het bijgesloten plaatje.

Nee, beste Mijnwebwinkel, jullie maken hier geen tevreden klanten mee.

Een compensatie voor dit verlies in de vorm van een korting op het abonnementsgeld zou hier zeker op zijn plaats zijn.
Of de klanten die het gastenboek willen behouden dit zelf laten bepalen, waardoor de niet gebruikers van het gastenboek (als die er wel zullen zijn) automatisch afvallen.

Laat het gastenboek bestaan of compenseer!

Reageer