Wie heeft er nog meer behoefte aan een zoekfunctie in de backoffice van de webshop?

• 16 juni 2020
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

Beste leden,

Wij (www.fashiondesignproducts.com) hebben onderhand zo veel producten in de shop dat als we bijvoorbeeld een prijs willen aanpassen van een bepaalde strijk patch, we 8 bladzijden door moeten om hem te vinden en voordat we hem vinden zien we hem soms ook nog eens door het scrollen 2 keer over het hoofd. Wat zou het toch fijn zijn als er een zoekopdracht geïmplementeerd kon worden in de backoffice waarin ik bloem in kan typen of patch of de exacte naam van het product, zodat ik heel snel een wijziging kan doen in de producttekst, voorraad etc. Wie herkent dit probleem?

5 reacties

Badge

Een zoekfunctie zou een super oplossing zijn. Dit probleem ondervind ik ook en is zo tijdrovend.

Reputatie 1
Badge +2

Zoekfunctie is super, maar technisch wat moeilijker uitvoerbaar denk ik, al was er maar een printfunctie van alle artikelen zodat je het kunt exporteren naar Excel dat zou ook al een hele stap vooruit zijn. ( Hiervoor lopen al een aantal aanvragen - wellicht dat jullie daar ook je stem op uit kunnen brengen?) 

en kun je iets met de zoekfunctie op je website zelf? geeft hij dan niet aan waar het artikel staat?

ik heb niet zo'n moeilijke producten - en weet natuurlijk niet hoe het bij jou ingericht staat?.

Reputatie 6
Badge +4

Er is een zoekfunctie toch? Of begrijp ik het verkeerd :see_no_evil:

Je kunt via de headerbalk een zoekopdracht uitvoeren: 

Please can you explain to me how you got the slide on your site @Fashion Design Products 

Zoekfunctie, in frontend zoekt men via structuur van categoriën. Zou wel fijn zijn als dat ook zo werkt in back office. Dus artikelen gegroepeerd per categorie

Reageer