Vraag

Welke webshops hebben Custom CSS ?

• 16 April 2020
  • 9 reacties
  • 451 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Graag zou ik  contact willen komen met webwinkels die het premium pakket hebben. En juist ook aan de slag zijn gegaan met de Custom CSS module. Wat zijn je ervaringen en heeft je dat echt een toevoeging gebracht wat je hoopte. 

Groetjes Robert,

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik up dit topic even. :blush: 

Ben namelijk heel benieuwd of en wat mensen met custom CSS op hun webshop hebben aangepast en wat de mogelijkheden zijn.

Reputatie 6
Badge +9

Ik volg even mee.. ben ik ook wel benieuwd naar, dat stukje laat ik volledig links liggen. Prem. accountgenomen voor de kassa-app

Reputatie 7
Badge +16

Ik ga wat voorbeelden bij elkaar zoeken. Ik heb er alvast 1. Dit gaat over het dropdownmenu in het navigatiemenu. Dit geldt voor als je het navigatiemenu in de horizontale balk hebt geplaatst. Standaard worden de subpagina's onder elkaar getoond. Je kunt ze met CSS in de breedte tonen. Deze shop heeft dat toegepast → https://www.kappersspullen.com/ 

Reputatie 4
Badge +4

Misschien ook wel nuttig dat deze aanpassingen gedeeld worden hoe aan te passen zodat ook de wat minder bekende css (of niet bekend zoals ikzelf) ook enkele upgrades kunnen toepassen :blush:

Reputatie 7
Badge +9

Ik ga wat voorbeelden bij elkaar zoeken. Ik heb er alvast 1. Dit gaat over het dropdownmenu in het navigatiemenu. Dit geldt voor als je het navigatiemenu in de horizontale balk hebt geplaatst. Standaard worden de subpagina's onder elkaar getoond. Je kunt ze met CSS in de breedte tonen. Deze shop heeft dat toegepast → https://www.kappersspullen.com/ 

@Ebbe, ik was benieuwd of er nog meer voorbeelden zijn van webshops die de CSS gebruiken. :blush:

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe, ik was benieuwd of er nog meer voorbeelden zijn van webshops die de CSS gebruiken. :blush:

Nee, ik heb geen echte voorbeelden. Ik kan de shops niet uit de database halen. Ik weet dus niet welke shops er css gebruiken. Dat is jammer. Mijn collega bij support is bezig met een aantal voorbeelden op papier te zetten. Dit heeft even tijd nodig, maar ik hoop snel wat toffe dingen te kunnen laten zien. 

Reputatie 5
Badge +6

Subpagina’s in de breedte zou ik ook wel willen! Maar dat kan dus niet bij PRO. Misschien een idee om dit als optie toe te voegen? Maakt het een stuk overzichtelijker. 

Reputatie 2
Badge

Hi @Ebbe, heb je nog een paar voorbeelden kunnen vinden?

Is het in een premium shop mogelijk om je zoekbalk wat duidelijker in je site te plaatsen, zoals bijv op deprijshamer.nl? Kun je dat “coderen”, of gaat dat te ver/te geavanceerd?

Misschien hebben jullie vanuit het ontwerpteam inmiddels een paar mooie premium shops gemaakt? Leuk om die hier te plaatsen?

Reputatie 1

Goedemorgen, zijn er inmiddels al wat meer voorbeelden gevonden?

Reageer