Beantwoord

Webwinkelkeur mobiele weergave blokkeert leeftijdsmelding

• 14 februari 2021
  • 7 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hi allen, sinds vandaag in het bezit van het webwinkelkeurmerk, top! De gehele installatie voltooid, gelukt! Helaas hoor ik van klanten nu dat zijn op de mobiele weergave niet meer kunnen klikken op ‘ja, ik ben 18 jaar of ouder’, wat verplicht is bij een website met alcoholhoudende dranken. Dit komt omdat de widget van webwinkelkeur in de weg zit. Hebben anderen dit ook? En zo ja, kan dit opgelost worden?

Dank!

icon

Beste antwoord door Goedhoesje.nl 16 februari 2021, 01:17

Misschien is het een idee om in plaats van de top bar, gebruik te maken van de sidebar, net als op mijn webshop? Deze staat bij mij niet in de weg. Ik heb de instellingen zoals hieronder:

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@bierenwielen We hebben hierover contact met Webwinkelkeur opgenomen om te kijken hoe we dit kunnen fixen. In de tussentijd kun je de weergave van de widget wijzigen. Dit doe je in de beheeromgeving van Webwinkelkeur. Ik weet niet precies waar dat staat. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je met Webwinkelkeur contact opnemen. 

Als ik meer informatie heb, laat ik het je weten. 

Reputatie 4
Badge +6

Misschien is het een idee om in plaats van de top bar, gebruik te maken van de sidebar, net als op mijn webshop? Deze staat bij mij niet in de weg. Ik heb de instellingen zoals hieronder:

Reputatie 2
Badge +2

Thanks! @Goedhoesje.nl 

Reputatie 7
Badge +16

Is dat op een iPhone? Op mijn Android telefoon ervaar ik dit niet. De widget van webwinkelkeur zit boven de 18+ melding en die kan gewoon aangeklikt worden. 

Reputatie 2
Badge +2

Klopt, het betreffen iphones!

Badge +1

waar kan ik dit vinden op de website van mijnwebwinkel of webwinkelkeur ?
En waar staat dit dan…

Ik heb ook erg last van dit probleem.. je leest de tekst niet meer omdat webwinkelkeur ertussen zit

Reputatie 7
Badge +16

De instelling van @Goedhoesje.nl bedoel ik :point_up:

Reageer