Vraag

website

• 15 September 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Zou iemand naar mijn website willen kijken voor op of aanmerkingen.

website is www.treashomedesign.nl

Alvast bedanky

2 reacties

Dank u wel voor al uw kritiek. Het is voor mij allemaal nieuw. Ik heb mijn webwinkel grow dus je kunt daar volgens mij niet alles mee.

Ik weet ook niet hoe ik die service weg krijg. En ook niet hoe ik een contactformulier erin zet. U ziet het ik ben echt een leek

Reputatie 5
Badge +8

Goede morgen, vooraleerst mijn woorden zijn alleen bedoeld ter ondersteuning en zeker alleen voor opbouwende kritiek

Ik zou de voorpagina een beetje opleuken met een aantal foto's - wellicht een slide show?

De tekst staat nu in een paars vlak - daardoor wordt de pagina nogal in stukken gesneden.

Mijn voorkeur zou zijn de tekst meer aansluitend te maken (dus zonder de grote afstand tussen de regels) en de kleur achter de tekst verwijderen.

De tekst zelf mag iets groter  - het contact mag verhuizen naar de onderbalk

De onderbalk moet nog in zijn geheel aangemaakt worden (hier is een prachtig instructie filmpje voor gemaakt door mijnwebwinkel).

Wat doet het woord service onder aan de bladzijde? (er zit geen link naar het contact formulier).

Als ik op de bovenbalk op producten klik - krijg ik niets te zien. Pas als ik goed oplet en direct doorklik naar baby wordt er iets zichtbaar

De foto's die je maakt kun je het beste maken op een witte ondergrond zodat het product beter uitkomt en tot zijn recht komt

succes evv

Reageer