Vraag

wachtwoord

• 16 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hallo

Ik zou graag een pagina willen maken die toegankelijk is voor klanten mits ze het juiste wachtwoord hebben. (dit voor uitleg van een DIY project dat ze hebben aangekocht).

Kan dit aangemaakt worden? En moet dit?

Groetjes Silvy

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi Silvy,

Een kant en klare oplossing heb ik niet. Je kunt een pagina aanmaken onder een verborgen subpagina. Deze pagina is dan alleen met een link te bereiken die je moet verstrekken aan de klant. Deze pagina kan dan alleen niet achter een inlog. 

De inlogmogelijkheden die wij bieden gelden voor de hele site en schermen alleen de prijzen af. De inhoud van de site blijft altijd zichtbaar. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

Hi Silvy,

Een kant en klare oplossing heb ik niet. Je kunt een pagina aanmaken onder een verborgen subpagina. Deze pagina is dan alleen met een link te bereiken die je moet verstrekken aan de klant. Deze pagina kan dan alleen niet achter een inlog. 

De inlogmogelijkheden die wij bieden gelden voor de hele site en schermen alleen de prijzen af. De inhoud van de site blijft altijd zichtbaar. 

Groet,
Ebbe

Deze manier gebruik ik inderdaad voor de webshop van een van mijn opdrachtgevers. Volgens mij werkt het prima en netjes! Waar je ook nog aan kunt denken hierbij: een subdomein aan laten maken voor deze aparte pagina. Linkt wat makkelijker denk ik! :wink:

Sidenote hierbij: Google ‘ziet’ deze pagina uiteindelijk wel. Dus mocht je exact dezelfde producten aan particulieren als zakelijke klanten aanbieden - is dat wellicht geen handige optie. Maar in het geval van mijn opdrachtgever biedt ze producten in bulk aan, dus daarbij is het geen probleem.

Reageer