Vraag

vormgeving Kiyoh widget

• 9 December 2020
  • 4 reacties
  • 258 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds enkele dagen hebben we de Kiyoh widget in onze webwinkel. Werkt allemaal prima en reviews verzamelen gaat als een speer. Het enige puntje is dat de achtergrond van de widget wit is en niet transparant, waardoor deze lelijk afsteekt tegen de achtergrondkleur van de footer. Kan Mijnwebwinkel dat eenvoudig oplossen met een vinkje in de settings ofzo? Zou heel fijn zijn.

Groet, Jeroen

Bigalletshop.com 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Thanks, Jeroen! Ik deel 'm intern. Ik weet niet of wij dit kunnen aanpassen, of dat dit door Kiyoh gedaan moet worden. Dat zoekt het productteam maar uit ;-) Zou jij deze suggestie ook willen delen via feedback.mijnwebwinkel.nl? 

Groet,
Ebbe

Hoi,

Ook ik krijg mijn widget niet aangepast.

Volgens Kiyoh moet er een code verzonden worden naar de website-beheerder.

Dit heb ik nu gedaan via support-mail.

Ik hoop dat het gaat lukken.

Nog een sub-vraag; waarom kan je de widget van Kiyoh niet bovenin krijgen?

Nu heb ik mijn gastenboek er voor opgeofferd.

Hoor graag reacties,

Eline,

De Smaak Regeert

Reputatie 7
Badge +16

Nog een sub-vraag; waarom kan je de widget van Kiyoh niet bovenin krijgen?

Nu heb ik mijn gastenboek er voor opgeofferd.

Hoor graag reacties,

Eline,

De Smaak Regeert

Hi Eline,

Dat heeft te maken met de '’beschikbare'’ ruimte. De header balk is horizontaal opgebouwd en de widget verticaal. De widget past dus niet in de headerbalk. Overigens goed om je gastenboek op te offeren. Deze wordt op korte termijn uit gefaseerd. Hier ontvang je nog bericht over. 

Reputatie 7
Badge +11

Het zou wel mooi zijn als je daar in de toekomst wat meer mogelijkheden mee zou hebben. Nu hebben wij de achtergrond wit dus dan is het niet z'n heel groot probleem

Reageer