Vraag

Vormgeving

• 8 May 2021
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik druk bezig met mijn website. Nu zie ik overal bij iedereen dat iedereen veel meer opties hebben bij het stukje vormgeving. 
Ik kan alleen bij templates de kleuren enzo veranderen en bij indeling alleen tekst toevoegen. 

Iemand enig idee hoe ik andere dingen ook kan toevoegen?

alvast bedankt voor jullie reactie!

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welk abonnement heb je?

Ik heb de Grow versie

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de Grow versie

Het PRO-abonnement en uiteindelijk het PREMIUM-abonnement hebben meer mogelijkheden.

Waar ben je naar op zoek qua vormgeving? 

Hallo, 
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Ik heb de pro versie en wanneer ik naar vormgeving ga en onderaan “template selecteren” neem zie ik maar 6 keuzes templates. Is dit normaal? Want op de site van mijn webwinkel heb je zelfs verschillende categorieën templates dus vind dit een beetje raar. 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo, 
Ik heb een beetje het zelfde probleem. Ik heb de pro versie en wanneer ik naar vormgeving ga en onderaan “template selecteren” neem zie ik maar 6 keuzes templates. Is dit normaal? Want op de site van mijn webwinkel heb je zelfs verschillende categorieën templates dus vind dit een beetje raar. 

Ja, die categorieën die je op de website ziet zijn geen templates maar eigen ontwerpen van de winkeliers. Die zijn allemaal binnen de templates van Mijnwebwinkel ontworpen. Je kunt alles zelf aanpassen naar jouw smaak en huisstijl.

Mocht je hier meer hulp bij nodig hebben, ik ben grafisch ontwerper en ook officiële partner van Mijnwebwinkel. Ik help winkeliers met het ontwerp van hun webshop. Mocht je hier interesse in hebben of vragen hebben mag je mij altijd een mailtje sturen: info@ontwerpstudionanaa.nl

Reputatie 5
Badge +6

kijk gerust rond naar verschillende mijnwebwinkel shops qua layout en kies de opties en mogelijkheden qua layout en content. mijn webshop: www.windsurferlt.shop … succes !

Reputatie 3
Badge +3

Hallo, 

Ja, je hebt 6 basis templates, daar kies je eerst 1 van, je kijkt puur even naar de grootste lijnen, hoe je de indeling ongeveer wilt. Bijvoorbeeld wil je de menubalk bovenlangs, of aan de zijkant. Gewoon eerst even uittesten wat je het mooiste lijkt. 

en daarna kan je binnen dat basistemplate heel veel dingen aanpassen naar hoe jij dat wilt. Kleuren & vormgeving, hoe zien je artikelen/pagina's eruit en de overige grafische instellingen. 
In het begin is het handig om een voorbeeld van je webshop open te hebben staan in ander tabblad van je browser, naast je beheeromgeving. Zodra je iets hebt aangepast, kan je op je voorbeeld webshop even op verversen drukken en zie je meteen wat je hebt veranderd. 
dan kan je het evt meteen weer aanpassen als je het niet mooi vindt. ipv dat je 100 dingen in 1x aanpast en niet meer weet/terug kan vinden, hoe je 1 van die dingen terug kan aanpassen. 

Het is handig om je kleurcodes even op te schrijven, als je bijv. bepaalde kleuren in je logo hebt en die terug wilt laten komen in je webshop. Zodat je wel steeds exact dezelfde tint hanteert bij het invoeren van kleuren&vormgeving. 

succes en veel plezier met uittesten en ontwerpen. Hou er rekening mee dat het niet in 1 avondje klaar is, maar des te trotser zal je zijn op het eindresultaat. 

Reageer