Vraag

Voorbeeldmail / voorbeeldnieuwsbrief omzetten naar PDF als voorbeeld op je site

• 12 November 2020
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Goedemiddag, op onze website www.mijnspeelwinkel.nl wil ik een voorbeeld in PDF geven van de nieuwsbrief die wij versturen. Dan moet ik de mail in PDF krijgen? Hoe kan ik dat doen zonder dat er mailadressen zichtbaar zijn ivm privacy. Als ik hem bijvoorbeeld naar mijn eigen mail stuur, dan wil ik niet dat mijn mailadres in het voorbeeld zichtbaar is.

Wie loopt hier nog meer tegenaan of heeft een oplossing?

Mvg.,

Hendrik

3 reacties

Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp?! Je wilt op je site een link naar een PDF geven waarbij je in die PDF een voorbeeld van je nieuwsbrief wilt hebben?

Volgens mij wil je dan gewoon in Word/Libreoffice oid. een nieuwsbrief aanmaken die je als je klaar bent bewaard als PDF bestand (in die voorbeeld-nieuwsbrief laat je gewoon alle evt. referenties weg). Vervolgens laad je die PDF in de onderhoudsmodule bij Juridische Documenten (simpelste manier denk ik als daar nog ruimte is) en vervolgens plak je de daar aangemaakte link op een plek waar hem wilt tonen.

Als je wat anders bedoelde, don’t shoot de messenger:laughing:

Reputatie 3
Badge

Dat heb ik al een beetje geprobeerd, maar helaas schieten dan de foto’s in de nieuwsbrief alle kanten op. Ik ga het ook wel proberen in Libreoffice.

Dat heb ik al een beetje geprobeerd, maar helaas schieten dan de foto’s in de nieuwsbrief alle kanten op. Ik ga het ook wel proberen in Libreoffice.

Ja, het zal een beetje stoeien zijn om een goede layout te krijgen (en vast te houden). Zoek eens naar een gratis template via Word of Libreoffice die een beetje aansluit bij wat je wilt. Dat zal misschien als basis handiger werken!

Reageer