Vraag

voorbeeld als je van geplaatste link

• 15 February 2021
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Is er ergens de mogelijkheid om een afbeelding te plaatsen als je de link van je eigen shop op bijv facebook deelt?

ik krijg nu namelijk een zwart vlak te zien

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Facebook pakt automatisch een afbeelding. Ik heb even op je shop gekeken, en zie dat je ook gewoon een header hebt, dus ik snap ook niet helemaal waarom Facebook geen afbeelding pakt. :thinking: Bij LinkedIn kun je wel zelf je afbeelding kiezen. 

Badge

Ik snap het ook niet, normaal gesproken moet het ook gewoon goed gaan.

Reputatie 7
Badge +16

@Kelly Kun je het eens via je laptop/computer proberen? Ik heb dat net gedaan en zag wel een afbeelding. Wellicht jij ook. 

Badge

@Ebbe ik krijg inderdaad nu ook een afbeelding te zien, alleen is het niet de header. Is dat ook aan te passen?

Reputatie 7
Badge +9

@Ebbe ik krijg inderdaad nu ook een afbeelding te zien, alleen is het niet de header. Is dat ook aan te passen?

Volgens mij is dit niet aan te passen. Bij mij pakt ‘ie ook een random product van mijn homepagina - terwijl er meerdere afbeeldingen ‘eerder’ getoond worden op mijn webshop. Dus dat is het jammere van Facebook in dit geval! Bij LinkedIn kun je wel zelf een afbeelding kiezen - werkt prettiger inderdaad.

Reageer