Vraag

Volgorde artikelen anders op factuur/pakbon dan in beheeromgeving

• 3 November 2021
  • 13 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

De laatste weken staat de volgorde van de bestelde artikelen anders dan op de factuur/pakbon.
Dit werkt heel erg lastig als er veel artikelen zijn besteld.
Ik werk vanaf een tablet met afbeeldingen/artikelnummer en kruis dan alles op de pakbon af wat ik gepakt heb.
Dit is heel verwarrend nu.

Kan dit weer normaal gezet worden zodat het in de beheeromgeveing dezelfde volgorde staat dan op factuur/pakbon zoals het altijd het geval was.

13 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag!

We hebben inmiddels de oorzaak gevonden en een fix gemaakt. De volgorde op de pakbon komt nu dus weer overeen met de volgorde in de order.

Nou dat hoop ik, want dit is soms niet te doen, gister een mega bestelling met 40 verschillende artikelen, dan is het echt verschrikkelijk om een order te picken op deze manier.
Hoop echt dat het nu blijvend is opgelost.

Bedankt voor het bericht!

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

We hebben inmiddels de oorzaak gevonden en een fix gemaakt. De volgorde op de pakbon komt nu dus weer overeen met de volgorde in de order.

Reputatie 2
Badge +1

Het was even opgelost, maar helaas is het weer zo dat alles in andere volgorde staat op de pakbon dan in de omgeving. Dit is zo lastig, want je gaat nu gauw de fout in.

Hoop dat dit snel weer wordt opgelost en dan blijvend wordt opgelost, is zo verwarrend met inpakken van de bestellingen.

Ik ging vandaag ook bijna de mist in omdat het omgedraaid op de pakbon stond. Ik moest 2 zwarte en 1 rode pakken en draaide het bijna om doordat de volgorde op de pakbon anders was. Zou fijn zijn als dit snel opgelost wordt.

Ja hier ook al een paar keer.. wilde nog niet reageren maar sommige bugs blijven wel erg lang ‘actief’ 

Reputatie 6
Badge +7

Ik ging vandaag ook bijna de mist in omdat het omgedraaid op de pakbon stond. Ik moest 2 zwarte en 1 rode pakken en draaide het bijna om doordat de volgorde op de pakbon anders was. Zou fijn zijn als dit snel opgelost wordt.

Badge

Wij hebben het probleem nog steeds. Voor ons is onwerkbaar. Hebben jullie al een structurele oplossing?

Reputatie 5
Badge +6

@CountryatHome, dit zijn twee losstaande problemen die op dit moment spelen. We zullen voor ieder issue afzonderlijk een bericht plaatsen zodra het is opgelost.

Dit probleem is er weer @Ebbe het is zelfs zo dat als je bv 10 fakturen print en daarna de pakbonnen van deze geselecteerde orders, worden de pakbonnen in een andere volgorde geprint tov de fakturen. Ook de volgorde van de items is op de pakbon anders dan op de faktuur..

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Inmiddels is deze bug opgelost. Bedankt voor het melden. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +1

Dit probleem is inderdaad bij ons bekend en onze developers werken aan een oplossing. Ik zal een reactie plaatsen als het weer opgelost is.

Fijn om te horen dat jullie hieraan werken, want is nu heel lastig met de drukte en grote bestellingen.
Hoop dat het gauw opgelost is, bedankt alvast.

Reputatie 5
Badge +6

Dit probleem is inderdaad bij ons bekend en onze developers werken aan een oplossing. Ik zal een reactie plaatsen als het weer opgelost is.

Reputatie 6
Badge +7

Dat viel mij ook al op. Ik zou dit ook graag weer gelijk hebben op factuur en pakbon.

De artikelen staan op de pakbon in een andere volgorde dan op de faktuur, is dat heel lastig om aan te passen? Werkt soms verwarrend.. 

Reageer