Beantwoord

Verzendkosten bovenaan in de webshop plaatsen

• 31 January 2022
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Badge

Ik zou graag in mijn header (bovenste regel van de webshop) de verzendkosten willen plaatsen, maar ik krijg ik bij de indeling van de webshop niet voor elkaar... Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos?

icon

Beste antwoord door Nanaas 31 January 2022, 19:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ilze, dit kun je doen door onder Indeling ‘Snelkoppelingen’ hier te plaatsen. Vervolgens kun je zelf een snelkoppeling maken met je verzendkosten, waar je bijvoorbeeld verwijst naar je veel gestelde vragen of verzending-pagina.

Badge

Hi Rianne, dank voor je reactie! Ik ga er meteen mee aan de slag! :grinning:

Badge

Het is gelukt! Thanks!

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Ilze, dit kun je doen door onder Indeling ‘Snelkoppelingen’ hier te plaatsen. Vervolgens kun je zelf een snelkoppeling maken met je verzendkosten, waar je bijvoorbeeld verwijst naar je veel gestelde vragen of verzending-pagina.

Ik kom toevallig dit bericht tegen, maar kan je niet een regel bóven de header plaatsen? Geen klikbare regel dus, maar gewoon met alleen tekst?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ilze, dit kun je doen door onder Indeling ‘Snelkoppelingen’ hier te plaatsen. Vervolgens kun je zelf een snelkoppeling maken met je verzendkosten, waar je bijvoorbeeld verwijst naar je veel gestelde vragen of verzending-pagina.

Ik kom toevallig dit bericht tegen, maar kan je niet een regel bóven de header plaatsen? Geen klikbare regel dus, maar gewoon met alleen tekst?

@CreaLicious Als je een beetje handig bent met Google Tag Manager kun je dat wel realiseren. Hier lees je meer:

Reageer