Vraag

vaste tekst bij elk product

• 3 February 2021
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik zou graag onderaan de product omschrijving bij elk product een vaste tekst toevoegen. Kan ik dit instellen voor elk product of moet ik dit handmatig bij elk product doen? 

Ik heb al bij extra velden gekeken, maar dan krijg ik een kopje en daaronder een regel tekst of als tabel net wat ik ingesteld heb. Maar ik zou graag gewoon een paar tekstregels toe willen voegen al dan niet met opsommingstekens.
Is dit mogelijk?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Nancy, ik ben bang dat je dat handmatig bij elk product moet doen :unamused:  

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe ok, dan heb ik nog wat te doen! :grinning:

Reputatie 7
Badge +11

Daar zitten wij ook mee. Zou ook wel een mooie update zijn ooit in de toekomst een standaard vast tekst blokje te kunnen plaatsen. bv Voor meer informatie over product x neem contact met op en dan een link naar je contact pagina bv

Reputatie 2
Badge +3

@powerfulproducts.nl ja precies en eventueel een vast blokje met je USP's. Wie weet wordt dit meegenomen in de nieuwe vormgeving.

Reputatie 3
Badge +1

Wij werken met veldensets en zichtbare velden.

In de veldenset hebben we specificaties aangemaakt voor wat betreft het eventueel terug ontvangen van bijgeleverde apparatuur / verpakkingen etc.

Dit zijn vaste teksten die je met twee klikken kunt toevoegen aan je artikel waardoor je niet elke keer alles opnieuw moet kopieren en plakken.

Op de website ziet het er dan zo uit:

Reputatie 3
Badge +1

Je kunt dit natuurlijk ombouwen naar je eigen titels en info.

Reputatie 3
Badge +1

Je kunt het uitbreiden naar zo gek je het wil maken. In ons geval werken we met meerdere zichtbare velden:

Reputatie 7
Badge +9

@Hap en Klaar Catering Misschien leuk om jouw ‘hack’ te delen in dit topic?

Reageer