Vraag

uitverkocht

• 26 januari 2021
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Hoi ik heb een vraag ik zie via andere mijnwebwinkel gebruikers dat het mogelijk is dat je bij een artikel neer kan zetten dat het uitverkocht is maar dat het artikel wel op je site blijft staan en ook niet besteld kan worden. Maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. Kunnen jullie mij dit uitleggen. Bedankt alvast gr yvonne

4 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Dat kun je aangeven bij het artikel. Of als je een keuzelijst hebt bij de varianten.

Als de voorraad 0 is kun je het niet meer bestellen maar is het wel zichtbaar.

Reputatie 7
Badge +16

Als je het daar instelt, dan kun je juist het artikel nog bestellen als het artikel niet meer op voorraad is. Via voorraadbeheer stel je in dat artikelen wel getoond worden als deze niet meer op voorraad zijn en niet meer besteld kunnen worden. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

@Ebbe Hoi!

Al eigenlijk heel lang is het dat artikelen gewoon getoond worden in de webshop als de voorraad 0 is.

Terwijl ik dit wel goed heb aangevinkt in het voorraadbeheer systeem. zie bijlage

Een voorbeeld artikel is bijvoorbeeld deze: https://www.poshfashion.nl/a-61591904/laarsjes-boots/boots-klara/ 

Hoor graag van je!

Groetjes Annelies

Reputatie 7
Badge +16

Hey Annelies,

Het voorraadprobleem waar je het over hebt is een fout in het systeem. Het is een fout die we op dit moment niet kunnen oplossen. Een aantal maanden geleden is dit geprobeerd. Dit zorgde voor dusdanig veel load op de database waardoor het hele platform offline ging. Alle aanpassingen die we hebben gedaan leverde helaas niks op. We zijn nu voorzichtig een groot deel van de infrastructuur opnieuw aan het bouwen, zodat dit niet meer mogelijk is. Een oplossing kan dus nog op zich laten wachten. Ik durf hier geen tijdsindicatie aan te hangen. 

Groet,
Ebbe

Reageer