Vraag

Toon Koopknop bij artikelweergave

• 20 March 2021
  • 9 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Bedankt voor de nieuwe toevoeging:

Ziet er goed uit:

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ah hier ben ik blij mee! Gelijk aangepast!

Reputatie 6
Badge +8

Ziet er inderdaad goed uit! Jammer dat de koopknop niet aangevinkt kan worden bij de weergave-optie “Laat de bezoeker kiezen tussen foto- of lijstweergave”. @Ebbe is het mogelijk om de koopknop ook voor deze weergave te activeren? Dus indien de klant kiest voor fotoweergave, de koopknop getoond wordt?

Reputatie 7
Badge +11

Een mooie toevoeging, hopelijk komt de koopknop bij meer mogelijkheden

Reputatie 7
Badge +16

Ziet er inderdaad goed uit! Jammer dat de koopknop niet aangevinkt kan worden bij de weergave-optie “Laat de bezoeker kiezen tussen foto- of lijstweergave”. @Ebbe is het mogelijk om de koopknop ook voor deze weergave te activeren? Dus indien de klant kiest voor fotoweergave, de koopknop getoond wordt?

Nee, de koopknop is (voor nu) alleen toegevoegd bij de weergave ‘foto, titel en prijs’. Dit is veruit de meest gebruikte weergave. Mogelijk dat dit in de toekomst wordt uitgebreid. 

Reputatie 6
Badge +8

Ziet er inderdaad goed uit! Jammer dat de koopknop niet aangevinkt kan worden bij de weergave-optie “Laat de bezoeker kiezen tussen foto- of lijstweergave”. @Ebbe is het mogelijk om de koopknop ook voor deze weergave te activeren? Dus indien de klant kiest voor fotoweergave, de koopknop getoond wordt?

Nee, de koopknop is (voor nu) alleen toegevoegd bij de weergave ‘foto, titel en prijs’. Dit is veruit de meest gebruikte weergave. Mogelijk dat dit in de toekomst wordt uitgebreid. 

Hoi Ebbe, dit begrijp ik, echter is de enige feitelijke verschil met de weergave welke ik bedoel dat de klant dan rechtsboven een keuze krijgt om te schakelen naar lijstweergave. Als de klant kiest voor de fotoweergave betreft dit dezelfde weergave als “foto, titel en prijs”, echter kan ik dan de koopknop niet activeren.

Heb nu maar alle pagina's omgezet naar de “foto, titel en prijs” weergave.

Reputatie 7
Badge +8

Goed dat je het zegt. De lijstweergave is idd weg bij deze optie. Ik gebruikte die zelf niet maar wat deden de klanten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Ebbe, dit begrijp ik, echter is de enige feitelijke verschil met de weergave welke ik bedoel dat de klant dan rechtsboven een keuze krijgt om te schakelen naar lijstweergave. Als de klant kiest voor de fotoweergave betreft dit dezelfde weergave als “foto, titel en prijs”, echter kan ik dan de koopknop niet activeren.

Heb nu maar alle pagina's omgezet naar de “foto, titel en prijs” weergave.

Goed punt inderdaad! Ik heb er een ticket voor aangemaakt bij het productteam. Ik verwacht je hier morgen meer over te kunnen zeggen. 

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe Waarom alleen bij de ‘Kleine’ product afbeeldingen? Ik heb de weergave grote afbeeldingen: ‘Artikeldetails schuiven over de afbeelding’, daar staat ook Foto, titel en prijs’ op maar, ik zou het fijn vinden als je dan een knop heb met ‘kopen’?

Reputatie 7
Badge +16

De koopknop is alleen toegevoegd bij de weergave 'foto, titel en prijs’. Dit is veruit de meest gebruikte weergave. Grote kans dat we gaan door ontwikkelen hierop, maar voorlopig blijft het bij foto, titel en prijs. Laat je wens voor andere weergave vooral weten via feedback.mijnwebwinkel.nl 

Reageer