Vraag

Titel boven slideshow

• 30 August 2021
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Kun je boven een slideshow ook een titel zetten?

6 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Als je een slide show aan een pagina hangt kun je kiezen voor de positie van de slide show

Tussen pagina header en pagina inhoud

Boven pagina inhoud

onder pagina inhoud.

Het is afhankelijk van je pagina inhoud. Als je een pagina hebt zonder tekst zou je in de pagina inhoud een titel in kunnen voeren (en lettertype en grootte kunnen wijzigen) en voor de optie onder pagina inhoud kunnen kiezen.

Heb je veel pagina inhoud tekst dan zou je natuurlijk ook de foto's zelf aanpassen en in de foto's een soort van titelbalk aanbrengen (dit is makkelijk te doen in Canva - waar je met een gratis abonnement al een tekst boven een foto kunt maken)

Ik hoop dat je hier mee vooruit kunt.

S6

Reputatie 5
Badge +7

Helaas ik heb namelijk gekozen voor onder pagina inhoud en wil daar doorverwijzen naar technieken. om sieraden te maken.
Dus dan is zelf een titel maken op jouw manier niet mogelijk. Maar toch bedankt. 

Reputatie 7
Badge +9

Helaas ik heb namelijk gekozen voor onder pagina inhoud en wil daar doorverwijzen naar technieken. om sieraden te maken.
Dus dan is zelf een titel maken op jouw manier niet mogelijk. Maar toch bedankt. 

Als je onder pagina inhoud hebt gekozen, kun je op die pagina helemaal onderaan toch een titel maken? Dan komt de slideshow daaronder.

Reputatie 5
Badge +7

Als je onder pagina inhoud hebt gekozen, kun je op die pagina helemaal onderaan toch een titel maken? Dan komt de slideshow daaronder.

Nee want ik heb erboven nog de nieuwe artikelen staan kijk maar: https://www.humiezbeads.nl/
De artikelen waar ik boven wil zeggen technieken voor sieraden maken staat helemaal onderaan.

Reputatie 5
Badge +7

@Ebbe we hebben er weer een.

Reputatie 7
Badge +16

@Humiez thanks, ik zag 'm. Toch maar iets anders proberen. 

Reageer