Tip: links in footer niet onderstrepen

• 19 November 2022
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

In de footer worden gelinkte woorden, naast verandering van kleur, ook vaak onderstreept. Mocht je dit niet zo mooi vinden en willen aanpassen, dit doe je door via het tabblad geavanceerd deze tekst in te vullen 😊 #tip 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dankje, een erg mooie tip. Gevaar is wel hebben mensen het nog wel oor dat het klikbaar is

Reputatie 7
Badge +9

SEO technisch kan ik adviseren om de adviserende titel ook in te vullen. Dan weet google waar de link overgaat. 

Reputatie 6
Badge +8

Dankje, een erg mooie tip. Gevaar is wel hebben mensen het nog wel oor dat het klikbaar is

Niet eerder iets van gemerkt of gehoord. Vindt het zelf wat rustiger. De kleurverandering is (bij jou zeker) al erg duidelijk. Het liefst zou ik het zien net als op MWW website zelf, dat het onderstreept wordt als je erop staat. Kan dat gerealiseerd worden @Ebbe 😆

Reputatie 7
Badge +16

Niet eerder iets van gemerkt of gehoord. Vindt het zelf wat rustiger. De kleurverandering is (bij jou zeker) al erg duidelijk. Het liefst zou ik het zien net als op MWW website zelf, dat het onderstreept wordt als je erop staat. Kan dat gerealiseerd worden @Ebbe 😆

In de huidige editor opties niet. Ik verwacht ook niet dat ik deze met voorrang '’ er doorheen'’ krijg. Ik ga 'm in ieder geval delen. 

Reageer