Beantwoord

Template kiezen

• 29 March 2020
  • 4 reacties
  • 252 Bekeken

Als ik de lay-out wil wijzigen, kan ik als basis verschillende templates kiezen.

Deze staat dan meteen online, inclusief wellicht wat onbedoelde wijzigingen.

kan ik eerst de lay-out rustig aanpassen en dan pas online zetten?

nu zijn alle wijzigingen meteen actief.

Groet,

paul

icon

Beste antwoord door Ebbe 31 March 2020, 13:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Pauls Car Art excuses voor de late reactie. Jouw vraag is mij ontglipt. 

wijzigingen die je doorvoert zijn inderdaad meteen zichtbaar. Wat je eventueel kan doen is een gratis GO shop aanmaken en dit gebruiken als testomgeving. Je kunt de wijziging daar doorvoeren om het resultaat te zien. Ben je tevreden, dan kun je dit doorvoeren in je echte shop. 

Groet,

Ebbe

Reputatie 1

Ik zou dit ook veel fijner vinden. Soms ben ik nog bezig met een pagina vormgeving, teksten schrijven, puzzelen hoe het eruit komt te zien, maar dan staat het al online. Ik had hiervoor een website bij Wix, en daar kon je tenminste kiezen tussen opslaan met of zonder meteen publiceren. Dat was veel handiger. 

Reputatie 7
Badge +16

Op onze roadmap vind je de functie waar momenteel hard aan gewerkt wordt. Dit is een nieuwe vormgeving. Hier wordt al langer aan gewerkt, het is een gigantisch aanpassing namelijk. Het zal ook nog wel even duren voordat we dit kunnen uitrollen, maar dit gaat zoveel fijner worden:thumbsup: 

Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, deel ik die op de community. 

Groet,

Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

Ik wil mijn webshop ook weer eens een nieuwe frisse uitstraling geven maar de GO shop kan niet meer. Hoe kan ik het nu doen zonder gelijk alles door te voeren?

Gr. Annette

Reageer