Beantwoord

Template instellingen

• 9 January 2022
  • 10 reacties
  • 164 Bekeken

Sinds vandaag is ineens in vormgeving, template instellingen de volledige pagina blank en kan dus niks meer wijzigen.

Is dit weer een bug die er in geslopen is, iemand anders ook last van?
Help!

icon

Beste antwoord door Vince 9 January 2022, 18:31

Bekijk origineel

10 reacties

LS,

in "het nieuwe menu" beschikbaar. Dat al geprobeerd?

Mvg

Leen

LS,

in "het nieuwe menu" beschikbaar. Dat al geprobeerd?

Mvg

Leen

Helaas exact hetzelfde. :slight_frown:

Inmiddels weer verholpen :thumbsup:

Reputatie 3
Badge +4

Ook ik heb momenteel een leeg beeld. Ik wil graag met spoed iets aanpassen in de template. @Ebbe, kan hiernaar gekeken worden?

Reputatie 7
Badge +10

Ook ik heb momenteel een leeg beeld. Ik wil graag met spoed iets aanpassen in de template. @Ebbe, kan hiernaar gekeken worden?

Bij mij is hij ook blanco

Reputatie 7
Badge +16

@Georgette @powerfulproducts.nl zijn de template instellingen bij jullie nog niet zichtbaar? Hier inmiddels weer wel. Ik hoor graag als dat nog niet het geval is. 

Reputatie 7
Badge +10

@Georgette @powerfulproducts.nl zijn de template instellingen bij jullie nog niet zichtbaar? Hier inmiddels weer wel. Ik hoor graag als dat nog niet het geval is. 

Bij mij zit het probleem er nog in 

Reputatie 3
Badge +4

Bij mij zit het probleem er ook nog. Ik werk in Edge, in Chrome lukte het uiteindelijk wel. Wel vervelend, want ik wil gewoon alles in Edge kunnen doen.

Reputatie 6
Badge +9

Ervaar dit nog steeds.. kan alles openen bij vormgeving behalve de template-instellingen, deze blijft leeg. @Ebbe Heb je hier al iets in gevonden waarom dit mis gaat?

Daarnaast geeft de keuzelijst in het menu nog steeds een ‘oeps’ in beeld..

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het aankaarten. We zijn bezig met een fix voor de oepsmeldingen. Momenteel zetten we de puntjes op de i. Ik verwacht hier snel een update over te kunnen geven. Dit geldt dan ook voor de oeps meldingen bij keuzelijsten. 

Ik houd je op de hoogte.  

Reageer